Nyvaken

Jag är både Ny- & Yrvaken. Men det var riktigt jäkla skönt att lägga sig och sova sin lite lunch när Aurora gjorde det.
Enda nackdelen med det är att man blir, eller iaf jag blir så yrvaken o halvt borta i skallen, tar ett bra tag att vakna till liv igen hehe. Lilla damen sover ännu så nu sover hon länge, men hon somna 1 timme senare än vanligt oxå då vi tog en promenad på stranden så man fick sand i skorna, heelt underbart! Snart kan man sola och bada där oxå, mysigt! Det tar oss inte många minuter att gå till sandbankarna vilket e super skönt.

Micke åkte precis iväg med Rob, dom skulle till affären och handla. vi ska äta lasagne idag, mums! Sen så skulle dom byta till sommardäck på våran bil, här är vi i ute i sista minuten med det :D


Nä jag måste vakna till innan jag kan skriva mera, måste oxå gå och väcka damen, hon ska ju somna till kvällen med..
Får se om jag uppdaterar ikväll eller om de blir imorgon, jobbar iaf imorgon.


Förresten så såg vi två riktigt bra filmer igår, först fast and furius 4 och sen Twilight! Båda filmerna var bra och jag vill ha deras bilar som dom har i filmen :D Men twilight var nog en klass för sig, den bästa film som jag sett på väääldigt länge! Så jag måste hålla med alla andra om att den var riktigt bra, jag ska nog fan se den igen redan ikväll =) Micke sa oxå att han skulle kunna se den igen, så nu får han stå sitt svar haha. Nä på återseende!


Kommentarer
Postat av: Sara Mälby Gladh

Åhh håller med om Twilight... Han skulle gärna få bita mig.. hehe. Hoppas lasagnen smakar bra, det åt vi med idag. Kram

2009-05-01 @ 15:56:24
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: Katrin

håller med om twilight... kanonfilm =)

2009-05-01 @ 19:37:16
Postat av: Elisabet

Två filmer som man ska se då med andra ord =)

2009-05-02 @ 08:14:33
Postat av: Carolineb

om några månader så kommer twilight 2..men jag säger till dig madde,köp böckerna och läs dom..jag vart helt såld=)

2009-05-15 @ 12:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback