P A R T Y

Igår var det party party och det var verkligen mycket trevligt!
Jag hade det roligt hela kvällen och kom inte i säng fören runt kl 4, dom allra sista åkte hem runt 2 tiden :) Kvällen blev verkligen lyckad och jag höll mig städad, precis som jag ville :D Därav så mår jag bra idag. Hade dock en djävulsk huvudvärk sent igår kväll men efter lite vatten gick den över med, skönt :) Roligast under kvällen var nog när Mange ville hålla ett tal till brudparet och tezzan hakade snabbt på och Elisabet tog ifrån Tezzan glaset och ställde det på bordet, klockrent! Sen körde vi två omgångar med poker, den första var gratis så då jag var med och vann, den andra omgångne ville dom spela med 50 kr som insats så de skulle bli lite mera spel, enligt bror :D Då var inte jag med och då vann såklart älsklingen, vi e oslagbara ;) Men enligt bror så har vi bara flaxnax =) Bjuder på en ego bild här under med klänningen på som jag fick av Tezzan, jag fullkomligen älskar den !!

Tack alla för att ni kom och för dom fina presenterna/blommorna!!




Skåååål :)



Kommentarer
Postat av: Elisabet

Tack för att jag fick komma, det var jättetrevligt - görs gärna om igen ;) ja men hon höll nästan på o spilla ut det ju.. hehehe.. men champangen smakade verkligen rävgift men det gjorde mickes drink med hua.. skratt Jag mår med super bra idag.. men väldigt städad igår ja med :) Måste ses snart igen o ta leklandet :) kram o tack ännu en gång

2009-05-10 @ 12:46:54
Postat av: Emelie

Vilken pangbrud. =) Skitsnygg klänning med.

2009-05-10 @ 16:48:53
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Madelene

Elisabet ~ Var bara roligt att du kom :) Ja hon är rolig tezzan =) Ja leklandet någon dag så kidsen får leka, jag jobbar dock i helgen, eller söndag e jag nog ledig på. Vi styr upp en dag :)

2009-05-10 @ 21:53:16
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Madelene

Emelie ~ Tackar! Ja jag älskar verkligen den där klänningen, så det blir definitivt den nya party klänningen haha

2009-05-10 @ 21:54:41
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Linda

skit snygg klännng :)

2009-05-10 @ 23:48:07
URL: http://zourz.blogg.se/
Postat av: Elisabet

hehe var nog 20 eller 21.. tror ja fyllde 21 .. men de e länge sedan nu o preskiberat haha Enda som är kvar är roliga minnen o mindre roliga nu hehe

2009-05-11 @ 07:12:01
Postat av: Madelene

Linda ~ Tackar! :)



Elisabet ~ Hehe ja det var ju några år sen. Minnen e alltid roliga att tänka tillbaka på endå, det gör ju jag med när jag var 16 - 17 hehe

2009-05-11 @ 10:00:19
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Marie

Gud vilken läcker klänning..

2009-05-11 @ 11:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback