Visst ja

Jag har nog glömt att tala om att jag ska på en arbets intervju imorgon.
Det är alltid lika trevligt, snart kanske man har ett 3:e jobb :) Sen får det nog räcka, man ska hinna med oxå!
Men det vore super skönt om man fick arbeta lite nätter och jag har ju schema på 75 % från och med den 22 juni. Så det finns ju 25 % kvar där samt att det är ett tag till mitten av juni med. Jobb är bra & det ger pengar. O med såna så går det snabbare att fixa o dona med huset, man vill ju ha det fint och att allt ska vara tip top!

Men der är ganska komiskt. I januari månad så hade jag inget jobb alls på gång, nu har jag redan 2 jobb och ett 3:e på gång, dessutom så har jag fått tackat nej till 1 jobb och det var i uppsala dit jag var på intervju, de jobbet fick jag oxå. Trodde då aldrig att jag skulle få tacka nej till ett jobb, hehe. Vad har hänt, först inget och nu öser dom in? Hellre att dom öser in så man kan välja lite =)

Nä nu ska jag spendera resten av kvällen på soffan, är helt slut så det blir sängen tidigt! :)

Kommentarer
Postat av: sabina

Du har tur med jobb du :) Men du har ju lite mer erfarenhet också, så ja.



Jag ska på Jimmys systers bröllop :)

2009-05-04 @ 00:01:17
URL: http://sabinaal.blogg.se/
Postat av: Elisabet

jaa du ser... de går frammåt :) tackade nej till ett jobb ja med.. men man kan inte ta allt

2009-05-04 @ 07:03:18
Postat av: Crazyangel [mamma tll Milton]

Jaa, jag ska göra pasta köttfärssås idag ochbrukar alltid göra en sats på sidan om åt Milton med kokt köttfärsosv. men funderade på om man skulle kunna ta av min stekta fast mindre kryddat lixom..

2009-05-04 @ 11:11:10
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Sara Mälby Gladh

Tack tack. vi är nöjda med det! :) Vi köpte handfat, underskåp och överskåp på coop ute i Valbo. Nu blev jag lite osäker på vad det kostade. Mellan 3000-4000 tusen för allt. Det fanns fint på K-rauta med men det billiga var så väldgt litet. Däremot fanns det större men då följde ett större pris med tyvärr. Kram och lycka till! :)

2009-05-04 @ 11:56:30
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: Marie

Grattis till ALLA jobb som ramlar in hos dig.. :)) Kul som tusan jue...

2009-05-04 @ 20:28:19
Postat av: Thina

Ja det går ju sjukt snabbt! Chelsea utvecklas hela tiden!

Det är bara bra med dom det! Tobbe ska snart flytta till öster från bomhus :) Men rullar på så vitt jag vet för dom :) När fick du din lilla då?

2009-05-04 @ 20:57:19
URL: http://thinajonas.blogg.se/
Postat av: Madelene

Marie ~ Tackar. Ja dom flyter verkligen in nu, från att inte ha något till att nu ha 3 st, hehe. Bara bra o roligt att få variera sig lite och få in pengar så man slipper stämpla för de suger

2009-05-04 @ 22:09:35
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: thina

Vilket fint namn! ja Tobbe var tsm med Emelie men vette tusan hur det är mellan dom nu. Han ska iaf flytta själv nu. Tomas bor nedanför Tobbe just nu i bomhus. Han bor själv, han och Mickis gjorde slut för nått år sen. 2 tror jag. Sen är Benzo avlivad oxå om du kände till honom. =) vart bor ni nu då?

2009-05-05 @ 14:17:10
URL: http://thinajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback