BIO

I morgon blir det bio med Elisabet ~ Det ser vi fram emot!
Vi ska se bröllopps fotografen, den verkar skitkul och bröllop är mysiga filmer.
Jag ska dessutom vara så snäll att bjuda henne på bio, hon fyllde ju trots allt år för snart 2 veckor sedan så jag sa då att hon får en bio kväll i present så nu blir det av, härligt!

Vi kommer att få en trevlig lördags kväll tillsammans, det är jag säker på =)


Annars har dagen varit bra men syrefattigt. Hade ju utbildning hela förmiddagen i förlyttnignsteknik, man har lite teori först och sedan praktiska övningar i förflyttning. Dock så visste jag det mesta då jag var på en sådan i tierp i somras, då med wesslandia i karlhom då jag jobbade extra där. Men det gick iaf bra idag och det var roligt, jag har bra arbetskamrater som man kan skratta & skojja med så allt blir roligt. Dock så var det ju väldigt små lokaler och så var vi 12 personer så syret försvann ju på en gång, satt å gäspade hela hela tiden. Inte för att det var ointresant eller att man var trött, utan för att syret helt enket tog slut, så jag var ju knappast ensam om att gäspa hehe. Aurora sov riktigt bra inatt så jag kände mig faktiskt utvilad när väckar klockan ringde i morse, annars brukar jag helst vilja slänga den i väggen! Efter förflyttningstekniken så hade jag ca 30 minuter lunch innan jag hade inkontinens möte då jag är inkontinens ombud. Det varade i ca 1,5 timme och så jag åkte från jobebt vid 3 tiden, samma tid som jag skulle ha slutat om jag skulle ha jobbat. Varit en skön dag såhär innan ledighet iaf :) Lediga hela helgen och den kommer som vanligt att gå alldeles för snabbt och vi har saker att göra. Man har det numer när man är ledig och vill göra saker som man aldrig annars hinner lixom..


Var egentligen meningen att jag skulle göra tårta och ha en liten familje bjudning här i morgon. Mestadels för jag varit skitsugen på tårta så länge samt att Zimba faktiskt fyller 5 år, haha! Tänkte att det var en skitbra idè att fira katten för att få äta tårta utan dåligt samvete ;) Men nu skulle bror på gym istället och pappa skulle inte komma, så nu känns de skit tråkigt så sa till mamma & mormor att vi hoppar över det. Dom skulle komma på söndag så gör tårta tills dess då istället eller nåt.

 

Nä nu ska jag faktiskt lägga mig, är trött & små less på lite småsaker, sånt som händer.. God natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart ska vi ha trevligt :P det har vi alltid!!



Kramar - ska med sova snart så ja är piggelin imorgon

2009-11-13 @ 22:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback