Fotografering

Idag har Aurora fotografering på dagis!
Hon blev så tjuuusig med vita strumpbyxor med rosa & lila hjärtan, jeans kjol & jeans väst samt så fick jag sätta upp håret i en tofs på dagis, efter mycket om & men! Hoppas att hon inte drar ur tofsen innan fotograferingen, hon är extra söt när hon har uppsatt men hon hatar det typ. Men jag sa på dagis att pippi har ju uppsatt och en till flicka hade det, då ville hon ha det.


Idag & imorgon är jag ledig, egentligen.
Men det är APT möte idag på eftermiddagen så det ska jag på, sen i morgon kl 10 har jag nå möte med chefen så då ska jag oxå dit. Men sen behövdes jag någon timme på avdelningen så ska in och jobba extra 2-3 timmar, blir lite extra betalt iaf :) Eller om jag tar dom timmarna i komp? Får se hur jag vill göra, kan vara skönt med lite komp och kanske gå hem 1-2 timmar tiidgare någon annan dag.

Först på schemat står det en dagens lunch med pappa på heartbreake, sen kolla runt lite på stan efter det och sedan så skjutsar han mig till mötet. Var längesen som vi tog en lunch ute nu så det ska vekrligen bli gott, jag ska nog äta tacos, den e så god på heartbreake med smältost, yummi!


Ni ska få se en bild på tjusiga damen sen om vad hon hade på sig på dagis fotografering, hann inte att knäppa innan vi åkte dit så ska knäppa efter jag hämtat lillskrotan.

Men tills dess så får ni nöja er med en tjusig bild på mamman :D


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Men lillan är ju så lik mamma ;)

Mamma är med fin!!



Ser framemot att se ett kort på lillan ;)



Ah är det gott på HB?? Aldrig ätit där..



Kram

2009-11-18 @ 11:06:11
Postat av: Madelene

Klart hon är lik mammsen :)



Ja det är jättegod mat, både jag pappa & bror tycker det oxh äter oftast lunch där när vi äter ute. Dom har så man får plocka själv å därmed besätmma själv hur mycket man vill ha, det är oxå bra! Bror & Pappa äter ju som två hästar, haha! Kram

2009-11-18 @ 11:24:31
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Inte under 2009 :)

2009-11-19 @ 07:10:01
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback