Match

Det är ingen lätt match att vara sjuk och ha barn i huset.
Förut kunde man ligga på soffan eller i sängen så fort man var sjuk och vila bort hela dagarna tills man blev frisk, det var då det, nu går inte riktigt det :D
Damen vill ju hellre leka så det är bara att gilla läget =)

 

Nu sover iaf damen efter ca 1 timmes nattning, hon verkar ha ont i munnen, håller säkert på att få en tand.
I flera dagar nu har hon ätit dåligt och sagt aj när hon ätit & borstat tänder osv.
Hon var alldeles svettig i håret efter 30 min hon lagt sig och hon hade fingret i munnen och höll på, så hon fick lite alvedon i flytande form och 15 min efter det så somnade hon, lillsnuttan.
Säkert en tand långt långt in som kommer, då hon har alla andra. Å det gör ju ont!



Micke är ute på vift med bror sin. Frågar mig om han får åka iväg, sådant kan göra mig smått irriterad ibland :D Klart han får åka iväg, inte nekar jag honom det.
Dessutom så njuter jag för fulla muggar att få vara själv hemma utan, för det händer annars kanske 3-4 ggr per år, max.. Då överdriver jag inte utan det är så, lite små jobbigt då man behöver vara själv hemma ibland med.
Iaf så känner jag att jag har det behovet!

Så nu är det lugnt och skönt och jag ska pyssla för mig själv! Härligt!


Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!



Nä, gick bra för oss båda med sprutan.. Både jag och Anna har varit lite ömma i armen, men inte så mkt mer än så. Otäckt för dig!



Härligt att det går så bra med lilltjejen på nätterna :) Skönt!



Krya på dig! Kram, Linda

2009-11-26 @ 10:26:54
URL: http://ventileringar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback