Update

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen.

Har jobbat hela helgen. Var även på avdelningsfest hemma hos Maria i lördags, vilket var mycket trevligt! Att få umgås med dom man jobbar med på fritiden och så var aktivitets tjejen samt ena gruppledaren med, bara trevligt och bjöds på god mat och så :) Blev såklart en del jobb snack hehe. Jag var dock nykter då jag skulle ta mig hem på något sätt samt att jag jobbade dagen efter, började dock inte fören kl 12 men man ska vara körbar in till jobbet oxå, men hade roligt iaf. Aurora har dessutom varit sjuker i helgen, fast typ bara på kvällen. Hon har haft nå feber toppar, vart helt feberfri på dagen men så fort kvällen kom så fick hon runt 39,4 & 39,6, skumt. Igår hade bara 38,3 i feber och ikväll ingenting, så hoppas det ger med sig nu.. Inatt sov hon dessutom ingenting! Micke la henne vid 19 igår som vanligt och jag slutade jobbet kl 20, kom hem tog en dusch och när jag kom upp fårn duschen så hade hon vaknat, vi låg i sängen till kl 03, då gick vi upp så hon fick dricka vatten och äta lite kräm utifall hon var hungrig, la oss igen men hon fortsatte att sjunga å sprattla vidare.. Inte ett dugg roligt! Men hon sjäng å sjöng och till slut så sjöng hon hela imse vimse spindel själv så både jag å micke sa typ samtidigt "hörde du de där" hehe, så hon var ju såkalrt söt även om det var as jobbigt att inte få sova en sekund på hela natten. VVid 6 tiden så somnade hon äntligen så ingen var nog gladare än vi och somnade lika fort, sov till kl 10 innan hon vakna igen. Så kan det bli, hoppas innerligt att hon sover inatt!

Vi har haft beösk av Elisabet hela dagen. Hon kom hit strax efter kl 10 för att vi skulle till tallmon då hon skulle ta vaccin, kommer dit och det är slut, får med lite tur in på torsdag. Men nu hade hon tagit i stan iaf så de löste sig :D Hon åt även lunch med oss, bjöds på pommes & nuggets, fick ta det som fanns som hastigast hehe. Sen sov Aurora sen lunch och vi kollade lite på datorn och pratade, sen väckte jag Aurora efter 1 timme då hon inte fick sova mer för då somnar hon inte ikväll. Då åt vi alla lite mellis som bestod av banan, sen skjutsade jag hem henne och vi åkte till bror o hälsade på sen åkte vi hem och åt typ tacos, fast med kyckling istället, mycket gott!


Nu är jag så trött så jag bara fryser å fryser, så det blir soffan med en film och tända en kamin för lite mysfaktor och värme. Jag var ju lite romantisk idag och köpte 10 röda rosor, ett kort samt napoelon bakelse till min man, så det blir bakelse med tända ljus till filmen, måste ha lite extra mys ibland :)

Vi höres!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Tack för idag :) hade super trevlig och skojigt! De måste göras om snart igen..



Ibland bör man vara lite extra gullig mot sin man :) . Han har ju kämpat bra med lillan han med när hon varit sjuk. Sen även skämma bort dom med lite uppskattning är aldrig fel. Man ska visa sin kärlek på alla sätt och vis :) blommor och så är ett mycket fint sätt :) . Många borde ta efter det! Nu menar jag inte mig själv eller min man, vi är duktiga redan. .

Snart mycket snart är vi grannar piff eller är du puff? Kram och tack ännu en gång för idag

2009-11-10 @ 21:59:40
Postat av: Madelene

Elisabet ~ Du har så rätt så. Fast vi borde bli bättre med det här "lilla extra & skämam bort", det är så lätt att glömma när man har fullt upp med jobb, barn och så är man trött som en soff potatis så fort kvällen kommer. Jag tog tag i det nu och tyckte att han var värd uppskattning. Som du säger så har han haft lillan sjuker hela helgen medan jag jobbat, men idag fick jag äntligen ha henne :) Han blev super duper glad för blommorna, fina kortet samt den goda napoleon bakelsen som även jag fick ta del av, hehe. Dock min favorit bakelse men han gillar den oxå :)



Jag längtar tills vi blir grannar men nu äre nära! Jag vill vara puff, för det rimmar på knuff ;)



Tack själv! Kramar

2009-11-10 @ 23:27:24
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till ängeln Meja och gravid}

Hehe du kan få min mage jag lovar ;) Det gör bara ont just nu och jag vill bara att tiden ska gå så han kommer ut nångång så jag slipper allt det onda :P Nu har det blivit så pass att jag inte kan ta mig upp ur sängen om jag ligger ner utan hjälp xP Nej vi har inte bestämt nånting än så vi får se vad det blir för namn på lillkillen :)

2009-11-11 @ 00:24:19
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Godmorgon Puff :)



Har rätt ont armen.. hade de i natt redan.. klen man är :S



Hörs senare kram

2009-11-11 @ 06:52:54
Postat av: Katrin

Mikaela Wiberg =)

2009-11-11 @ 09:53:55
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Crazyangel

Oj 11000 var inte lite :S Jag tyckte 3,300 var hemskt.. :/ Ska be dom dra mer på skatten i fortsättningen.. Är ju bara några hundra man iaf inte märker av, så får man semesterpengar nästa år iställe :)

2009-11-11 @ 21:21:37
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: madelienet

sv,nej tyvärr..han heter Dan :}

2009-11-11 @ 22:11:54
URL: http://madelienet.blogg.se/
Postat av: ade

2009-11-11 @ 23:16:54
Postat av: ad

2009-11-11 @ 23:17:09
Postat av: madelienet

sv. oj de e jag som spammar dig :>

svårt att skriva när det är mörkt. haha

jaha okej, var han väldigt lik ?:)

2009-11-11 @ 23:18:05
URL: http://madelienet.blogg.se/
Postat av: Crazyangel

Jo precis, men så har dte novart för mej med. Haft två jobb+sjukskriver 6 veckor innan Milton föddes och sen mammaledig. Ska oxå säga till om högre skatt.

2009-11-12 @ 07:22:52
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback