3 månader

Om precis 3 månader så fyller Aurora 2 år, helt otroligt vad tiden gått fort, vart har den egentligen tagit vägen? Jag låg och funderade för mig själv igår kväll när vi lagt oss om hur det blir när hon är en 5-6 år och vill vara ute lite själv och leka, hur ska jag klara det? Kommer att glo ut genom fönstret med ett hök öga, haha. Jag har svårt att låta henne springa runt själv här hemma, hönsmamma som man är. Hoppas att det går över snart för det är lite smådrygt. Men klart att man är rädd om det bästa som man har!


Aurora vaknade vid 7 tiden och jag kände mig relativt pigg jämfört med gårdagen, vi gick upp och gjorde lite frukost, det blev gröt med äppelmos. Kommer att bli gröt varje morogn nu för man mår så mycket bättre av det och håller sig mätt mycket längre, samt så är det nyttigt, bortsett från äppelmosen. Dock så fick jag världens skallebank efter frukosten så trodde skallen skulle sprängas! Fick helt enkelt lägga mig igen för jag såg stjärnor när jag stod upp, efter 1 timme med lite vila och alvedon och lite lunch så mår jag genast bättre, tack o lov! Tänkte börja på måndag igen med lite nyttigare veckor, trots att det oftast bara brukar funka dom första dagarna sen kommer söt suget, men man måste ju försöka :D Väntar på att Elli ska flytta hit snart så man får en träningskompis, för då kommer jag att kunna hålla mig borta, men det är bara då det går när man tränar. Tänkte försöka få en liten bättre form till beach 2010 mohahha. Då lär man väl bo på stranden mer än i år, roligare med sällskap och Aurora får en lek kamrat som bor nära å man slipper åka in till staden.


Nä nu ska jag rota fram lite bilder till en ny blogg design, svårt när man vill ha 100 st då får man beslut ångest!

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby

hehe okej. Mina kostade 1150kr. Har samma problem med att släppa kontrollen. Men på något konstigt vis så släpper det mer och mer på ett naturligt sätt. Kram

2009-10-17 @ 12:54:46
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: Katrin

känner också igen det där med att släppa ut dom och leka. Men det går bättre och bättre för mej med att låta Kristoffer leka på gården ensam.

Tänkte passa på att höra med dej... är du duktig på bloggdesign? har försökt lite smått men får inte tilld et nå bra så jag nöjde mej med att ändra lite färger... men skulle behöva lite hjälp för jag vill ha en snygg blogg =)

2009-10-17 @ 13:28:00
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: crazyangel

Köper du från hon i s-viken så köp 200 slingor. Mitt är rätt tjockt, men er nog ännu tjockare ut för att dte är så mycket volym, ruffsigt å oborstat ;)

2009-10-17 @ 14:03:18
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Fin sidan blev =)



Ja du vi ska nog träna oss in i beach 2010 :D höhö

2009-10-18 @ 11:28:23
Postat av: Elisabet

Hanna är 6 år o ja låter inte henne leka hur som helst själv ännu.. Nu för tiden kan man tyvärr inte de.. pga allt

2009-10-18 @ 11:29:16
Postat av: Elisabet

Bra bilder du valt :)

2009-10-18 @ 11:43:36
Postat av: Stephanie

Vad kul att du blev nöjd! Då blir jag glad med..



Sidan där man fixar statistiken höll på att uppdatera programvaran eller något så jag fixar det här någon dag. Men jag skriver innan så du vet. Tänkte även ändra länkfärgen i inläggen åt dig dom är ju fortfarande orange:a.



Så du vet! Vart jätte glad som sagt att du är nöjd..



Krams Krams

2009-10-18 @ 19:54:48
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback