Hikmet

Nu har jag nyss beställt lite julklappar till Aurora.
Som ni alla säkert vet vid det här laget så älskar hon ju pippi långstrump, helt galen i pippi.
Så gick jag in på en sida på nätet där jag även beställde lite till förra årets julklappar och kollade om dom hade nå pippi saker, till min försvåning så hade dom hur mycket som helst! Dom hade bl.a hoppetossa (skeppet, båten) som jag varken har sett på barnens hus eller BR och det stod nyhet 2009 så den beställdes, det beställdes även pippi huset (villa villekulla), alla möbler till huset samt alla figurer, bortsett från dom hon redan har. Hon har pippi, tommy & annica, poliserna kling & klang samt prussiluskan, hästen lillagubben samt apan herr nilsson. Så nu beställde jag bovarna blom & dunderkarlsson, båda sjörövarna samt papegojan Roslinda, pippis pappa Efraim och skattkistan. Hon kommer att ha alla pippi grejjer som behövs på julafton och hon kommer nog inte att komma i säng i tid den dagen för det ska nog lekas för hela slanten :D Dock så får hon inte pippi sakerna utav oss, det får hon av Morbror, mormor & morfar. Av oss ska hon få en ny säng med tillbehör i julklapp, något nyttigt ska dom ju oxå ha, inte bara lek :) Så hon sover bara i spjälsängen fram till jul, sen blir det en ny säng där man kliva ur och i själv, vilket hon säkerligen kommer göra flera ggr i början, hehe. Har spanat in 2 sängar på ikea som jag fastnat för, får se vilken det blir och vilken mannen tycker, han måste ju få ha en talan han med :D

Här har ni sidan ifall ni vill spana in www.hikmet.se


Jag måste verkligen rekommendera er att kolla på filmen Driven to kill, fan vad den var grym! Men det är ju en stephen seagal film och dom är alltid ruskigt bra, jag älskar den skådisen, alla filmer jag har sett med honom har varit spännande från början till slut och mycket mycket bra. Se den!

Nu säger jag godnatt, vilket jag borde ha gjort för länge sen. Men efter min långa tupplur idag så var man ganska pigg på kvällen hehe.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Då blir hon super glad :)

2009-11-01 @ 21:52:21
Postat av: Madelene

Det kommer hon att bli, så pippi tokig som hon är :D

2009-11-02 @ 10:57:47
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Marie

Synd att jag kastade ALLA pippi-saker efter Ronja... Hade jag haft det kvar kunde du ha fått hur mycket som helst...

Men men.. så är det när man inte har plats ;)

2009-11-06 @ 12:57:38
Postat av: Marie

Synd att jag kastade ALLA pippi-saker efter Ronja... Hade jag haft det kvar kunde du ha fått hur mycket som helst...

Men men.. så är det när man inte har plats ;)

2009-11-06 @ 12:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback