Bilder

Här kommer det lite bilder på sovrummet, lite trist att dom inte visar sin rättvisa. Men sen är jag inte den bästa på att knäppa kort heller, är ingen fotograf direkt :D Men det är snyggt iaf tycker vi, huvudsaken :)


Ni får ha lite överseende med att det ligger en kabelhärva på golvet, handtagen till garderoben är inte riktigt på plats, 2 gamla sängbord som bara står där för tillfället och inte hunnit att sätta upp nå tavlor ännu men själva tapetseringen och målningen är ju klar och det som jag ville visa hur det blev. Sen kan jag tala om att hyllan som Tv står på, har Micke gjort själv och den gillar vi =) Sen så ska jag även köpa ett nytt sängöverkast, för det där ljusa passar inte längre in då rummet är mörkare :)

Eventuella fläckar är från kameran eller så speglar det sig från fondväggen i det röda så det ser ut som man missat att måla på vissa ställen, vilket jag inte har :D


FÖRE



EFTER









Det vi gjort är att:

* Måla väggarna
* Tapetsera fondvägg
* Köpt nya handtag till garderoben
* Köpt ny fönsterbräda
* Gjort en Tv hylla med plats för Tv, dvd & boxer m.m.



Så ser det iaf ut :)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Fint det blev!



Jag vet inte om dom kostar så mkt, men mycket möjligt.

Ang one tree hill, så kollar jag inte på tv, utan jag laddar hem fy på mig ;) och det är nya avsnitt

2009-09-15 @ 22:26:53
URL: http://sabinaal.blogg.se/
Postat av: Elisabet

SNYGGT!!!!

2009-09-16 @ 06:48:21
Postat av: Johanna

Så snyggt. Såg ut som ett rum man aldrig vill lämna utan kan mysa hela dagen =)

Mycket bra gjort.

2009-09-16 @ 09:16:28
Postat av: Madelene

Johanna ~ Man vill inte lämna det heller. När klockan ringer på morgonen så vill man kasta den i väggen och sova vidare för man soover så skönt när det är mörkt i rummet, vi är mycket nöjda :)

2009-09-16 @ 11:50:03
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Va fint de blev. Skitsnygg tapet.. =)

2009-09-16 @ 11:53:22
Postat av: Elisabet

Hoppas att tiden går fort för nu vill jag med greja o fixa ;) hehe

2009-09-17 @ 08:40:21
Postat av: mee

va the "heck" är det ni satt på väggen övanför tv:n?? ta ner skiten!

2009-09-24 @ 13:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback