Fan oxå

Overallen var alldeles alldeles för stor! Hon verkligen drunka i den och då var det storlek 80. Ja inte mycket att göra åt det än att lämna tillbaka den vilket jag gjorde innan jobbet idag. Så trist när jag äntligen hittar en bäver nylon overall och så var den rosa & fin, men bara jaga vidare :D

Inte nog med det så har dagen flytit på i mera otur, har verkligen inte varit min dag! Jag har kräkts på jobbet samt slagit i huvudet i en sån här liten garderobsdörr ovanför en kyl och det gjorde förbannat jäkla ont och gör ont ännu, det svider. Som tur var blev de inge hål eller så då jag aldrig blödde något, så hade kanske lite tur denna dag endå. Och nej jag kräktes inte av den anledningen som ni tror, jag kräktes för att en annan kräktes :D Jag kan verkligen inte med spyor.. Ser jag, hör jag, känner lukten av spyor så kräks jag. Andra vägen går prima.

Det var min dag i lite kort & gott!


Förresten så har vi iaf bestämt oss vilket värmesystem vi ska införskaffa oss. Det blir en luftvärmepump samt en varmvattenberedare och vi har ringt runt till firmor och fastnat för 2. Den ena ska koppla in luftvärmepumpen på plats och den andra varmvattenberedaren. Vi ska köpa pump & vattenberedaren i veckan så får vi det ikopplat inom 2 veckor, härligt! Jag älskar rotavdrag, det blir en aningen billigare då, typ hälften :)


Smsade lite med Elli idag på jobbet när jag hade rast och hon var i sthlm, så kom hon ju på den briljanta idèn att vi kunde åka till antingen uppsala/stockholm och shoppa en dag. Jag tyckte att det var en alldeles utmärkt idè så det ska vi aboslut göra, så det blir i oktober en dag runt lön då vi båda är lediga. Jag har min lugna vecka då där jag bara jobbar 2 kvällar så lets shooot :) Kan ta både uppsala/(sthlm, åker ju endå förbi det ena för att komma till det andra ;)

 

Nu blir dte sängen då jag har delad tur i morgon, dock skönt att vara ledig någon enstaka timme mitt på dagen. Då blir det lite mat hos bror med kortspel samt lite vila, härligt. På söndag efter jobbet ska jag skynda mig hem och bara leka leka leka leka med Aurora, saknar henne nå fruktansvärt när jag jobbar helger och hon sover när jag åker och likadant när jag kommer hem. Natti


Kommentarer
Postat av: sabina

Usch, jag är också känslig för spyor. Klarade inte av det när jag jobbade sådär.



Ang. Gardinerna så vet jag inte, ska fråga mamma sen :)

2009-09-25 @ 22:43:56
URL: http://sabinaal.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Ha en bra helg på jobbet..

Vi får spåna vidare om uppsala/stockholm :)

Kram

2009-09-26 @ 10:20:08
Postat av: Madelene

Elisabet ~ Ja det tycker jag verkligen. Blev skit sugen på ätt åka och vore skoj :) Har redan förvarnat micke ;)



Snart är helgen över, härligt! Kram

2009-09-26 @ 21:36:04
Postat av: Elisabet

Madde klart vi ska åka :) hehe kram

2009-09-28 @ 10:27:05
Postat av: Johanna

Gick det bra att byte ut den ?

Ida är lika med. Kläderna för stora.



Hur lång och vad väger roran nu?

2009-09-28 @ 21:51:34
Postat av: Madelene

Johanna ~ Klart det gick bra att lämna tillbaka overallen, hade ju kvitto. Ingen aning vad hon väger nu och hur lång hon är, sist vägde hon iaf 10 kg prick. Tänkte faktiskt gå till bvc idag och väga när man för en gångs skull är ledig när dom har öppet.. Så återkommer

2009-09-29 @ 09:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback