Finally

Så är helgen över och man kanske kan bli människa igen, hehe.
Jag hinner precis ingenting när jag jobbar helger, hinner inte ens att träffa min dotter :( Men i morgon så är jag ledig och sen har jag en lugn vecka med 3 arbetsdagar och sen hel ledig fredag, lördag & söndag så det ska bli super skönt och jag ska pussa pussa pussa pussa på lilla damen. Håller på att lär henne att säga Älskar mamma och hon sa det i telefonen idag, lovely :)


Renoveringen av sovrummet går galant och vi är nästan nästan färdiga! Kan säga att det verkligen blir snyggt! Målningen är klar, är bara lite finputsning kvar i hörnen och under fönsterbrädan sen så är den klar. Tapetseringen är vi oxå nästan klar med, bara halva väggen kvar. Micke skulle vara snäll och överraska mig nu när jag kom hem från jobbet nyss med att ha tapetserat hela fondväggen, bara det att han skar fel en enda gång och då sket sig alltihop för det är mönster passning på tapeten så det räckte bara till en halv vägg, dom andra tapet delarna passar inte då blommorna måste hamna rätt, men vi åker in till stan i morgon på morgonen och köper 2 nya rullar så är det klart innan lunch, köper en extra rulle utifall han skär fel igen hehe. Sen så fick man lite mat på bordet när man kom hem samt en choklad kaka så det var verkligen en lyx att komma hem efter en tuff helg.
Har saknat dom så mycket hela helgen och älskar dom mer än mest!

Annars så blir det en lugn dag i morgon, den ska mestadels bara ägnas åt att busa o leka o mysa med familjen men vi ska även till mormor & morbror på middag, så det ska bli skoj. Hinner lixom inte att träffa dom så ofta nu när man jobbar så mycket, men så är det. Man får försöka ses på ens lediga dagar då man även vill träffa vänner osv, på tisdag blir det en fika med Elisabet efter jag slutat jobbet, hoppas jag på :)


Nä nu ska jag umgås med min underbara man men kände att bloggen behövde uppdateras så gjorde det först, hehe. Hoppas ni haft en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

God morgon, ja du känner igen de där med att bara hinna jobba ja... Äntligen är snart tisdagen här o man är ledig EN dag iaf.. sen är det bara köra på.. Tisdag ska killen vara hemma o ha mys med sin mamma ;) Så vi är redo för en fika med dej :D



Men snart bor vi närmare o det blir kankse liiite lättare hahaha..



Visst är det underbart när barnen säger de älskar en?? Sååå härligt



Kram

2009-09-14 @ 06:44:42
URL: http://elli76a.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Ja inte kommer det ta låång tid o gå mellan oss inte hehehe - snart så är vi där

2009-09-14 @ 09:41:37
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback