Godis fan !

Ja det är som ord språket säger, man ska inte äta godis för det förstör tänderna! Endå så lär man äta det, fan att det ska vara så gott! Nu lär jag ringa tandläkaren kl 8 imorogn när dom öppnar och få en tid snabbt som sjutton!

Åt en jäkla marianne godis som mamma tog med några st som hon köpt på båten. Åt en sådan och det fastna bakom framtanden, varav jag såklart ville ta bort den och då lossnar "limmet" som jag har där bakom som håller tråden på plats sen jag haft räls (tandställning). Haft denna tråd i snart 100 år, fick nog räls när jag gick i 6an och hade den ca 1 år, efter den får man ju en tråd som ska sitta lääänge, helst livet ut, typ. Så inte tänderna ska flytta på sig. Bara det att nu när "limmet" lossna en bit så har tråden flyttat på sig, så nu spänner det i hela käken och limbiten som finns kvar är vass, å självklart ska ju tungan dit hela tiden, går ju inte att undvika! Den åker dit omedvetet, gaaah! Blir sova nu så man kan ringa tandläkaren.

Hoppas jag får en tid innan kl 12 för då börjar jobbet, annars får det lösa sig på bästa vis. God natt!


Ska bli godis vegetarian!!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha, godis är inte bra. Men som du säger - fan att det ska vara så gott! :/ Hoppas det löser sig imorgon!

2009-09-29 @ 23:48:50
URL: http://sabinaal.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hoppas att du får en tid o de fort.. kram

2009-09-30 @ 06:32:16
Postat av: Elisabet

Hoppas att du får en tid o de fort.. kram

2009-09-30 @ 06:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback