Hej Hopp

Hejsan Hoppsan alla mina läsare, hoppas att ni mår bra? :)

Jag glömde att berätta i gårdagens bloggning att vi ska ha en till bebis :D Haha jag bara skojja!! Det jag egentligen glömde att berätta var att jag färgade håret i måndags efter jobbet, så nu har jag svart underhår och jag tycker att det blev jäkligt snyggt, har iofs haft det förut för många år sedan, men det är snyggt och jag trivs i det så då fick Tezzan rycka in och vara min frisör som alltid, tur att har man en personlig sådan.

Idag efter jobbet så åkte jag hem och hämtade min darlingar och så åkte vi tebax till stan, rättare sagt till rusta där vi köpte 2 st tapet rullar som ska bli våran fondvägg i sovrummet. Det blev en svart sådan med nå blom mönster med glitter i, svårt att förklara men skitsnygg var den! Kommer att passa bra till den röda färgen som vi ska på dom övriga väggarna. Då jag inte börjar fören kl 12 på fredag så ska vi riva ut hela sovrummet och börja renoveringen i morgon. Aurora ska sova hos mormor så bäst att passa på medan man kan väsnas hela natten, sovrummet ska bli klart i morgon, eller iaf innan helgens slut. Så i morogn får vi sova på madrasserna inne i Auroras rum så man slipper andas in doften av målarfärg :D


Nä nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, är sjukt trött och har lååång dag i morgon. Fast egentligen så ska vi kolla på film isovrummet så micke har precis kopplat in sin dator där, men jag kommer att somna gott innan han trycker på play så han får kolla själv, höhö :)


Jag kommer att lägga in före samt efter bilder på sovrummet, så håll ut :)



Snart får ni oxå dona Vännen =)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Håret blev kanon fint :) såg ju de i måndags när vi kom förbi på blixt visit efter banken :) .

Ja du jag längtar tills vi kan greja och dona :) ska bli så roligt. Men du de är ju bara 2,5 månad kvar. Tiden går så himla fort.

Lycka till med allt imorgon, kommer bli kanon fint :) kram

2009-09-10 @ 06:26:31
Postat av: Elisabet

Hoppas att allt går smidigt för er i kväll när ni börjar.. själv ska ja åka o jobba kram - hörs via sms

2009-09-10 @ 13:58:27
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback