Hos Mamma

Ja nu var det några dagar sedan sen jag uppdaterade bloggen, men har seriöst inte haft tid. Har jobbat intensivt nu i 4 dagar med kväll, dag, kväll & dag och då hinner jag inte med nånting :D hehe

Ikväll sover jag & Aurora hos mamma. Är skönt att sova hos mamma ibland tycker jag, kommer aldrig att växa ifrån de hehe. Vi ska ta en lång morgon promenad i morgon med bror & Melker för han har hunden nu några dagar. Sen hoppas vi även på att vi hinner att träffa Elisabet med barnen innan hon ska jobba, men de är nog lugnt. Snart flyttar dom oxå till hus, jätte fint så det blir skoj att spana in. Även om jag sett det på hemnet så har jag glömt hehe.


Det blir inte så mycket mer uppdatering än såhär för jag är trött, irriterad och på dåligt humör så jag slå ned arslet i soffan och äta ostbågar sen ska jag sova och jäääsa :) haha!

Vi hörs å syns i morgon igen, God Natt!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hehe du hinner o kommer o se det live snart med :) Ska bli jätteroligt o äntligen få bo i hus.. som vi letat o letat.. o nu har vi ett - JIIPIE



Hoppas ni haft de bra, om inte annat hinner vi kanske ses imorgon :)

2009-09-05 @ 12:59:39
Postat av: Emelie

Humm, jag kollade på fel. Inte undra på att jag inte fattade när du skrev blåa rummet. =)

Men de va ju jätte fint. =)

Hörs av i morgon Madde. Kram kram

2009-09-06 @ 00:10:54
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Ja inte är de långt ifrån inte ;) Björn visade mif stranden innan vi var o titta första gången ;) Sååå fiint - tog av mig skorna o gick i sanden barfota...



På måndag kväll vet vi när vi flyttar in.. ska ju skriva papper då :)



Kramar

2009-09-06 @ 08:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback