Plugga?

Jag har haft lite funderingar ett tag på om jag ska plugga.

Så jag måste först å främst kolla upp om man kan plugga på distans så jag kan fortsätta att jobba, annars så får pluggandet vänta ett tag för jag jobbar hellre, men går det att kombinera så vore jag skitnöjd!
Dessutom så vill jag plugga medan jag jobbar så man slipper att ta studielån, för de vägrar jag! Så gjorde jag när jag plugga till Undersköterska i 1,5 år oxå, då jobbade jag så klarade endå räkningarna utan att ta en enda krona i lån, så får de även bli denna gång isf. Gick det på 1,5 år då, så går det i 2 år till. Allt hänger på om det går att plugga till detta på distans..


Kommentarer
Postat av: Sabina

Vad ska du plugga isåfall? :)

2009-09-15 @ 22:27:49
URL: http://sabinaal.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Funderar du på ssk??

2009-09-16 @ 06:45:51
Postat av: Elisabet

Skutskär skulle behöva en yngre som orkar :D

Hehe..

Kasta ut vissa så kommer de fler o fler som flyttar till kommunen :D

2009-09-17 @ 11:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback