Tandläkaren

Ringde till tandplågaren i morse så den enda tid dom hade var 14:20, jag hade ju inget annat val än att ta den tiden. Direkt efter blir det att åka till jobbet och jobba, får ta ut semester under tiden som jag är hos tandplågaren, hehe. Känns märkligt att ta ut semester, har jag aldrig gjort någonsin, nu har jag dessutom 25 semesterdagar, härligt! Kanske skulle ta ut 1 vecka efter jul och åka utomlands, eller drömmer jag nu? haha det visar sig =) Försökte äta frukost nyss, tog en sisådär 25 minuter att äta en fralla, roligt värre!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Jobbigt när man inte kan äta...

Men snart så är det fixat :D

2009-09-30 @ 10:59:13
Postat av: Emma

Härligt med semesterdagar :D

2009-09-30 @ 12:05:00
URL: http://shamai.blogg.se/
Postat av: Marie

Usch usch... inget roligt med tandvärk... Men nu kommer det säkert att kännas bättre till kvällen..

2009-09-30 @ 12:26:51
Postat av: Carro

Du får nog ta ett snack med personalen, dom har absolut ingen rätt att ge henne napp om ni inte lämnat napp åt henne, det betyder ju att hon inte använder napp och det ska dom fatta. Sen kan man ju undra vems napp hon har haft, skulle inte bli glad om jag skulle få veta att dom gett Emilias napp till nån annan, sen klagar dom på alla virus och förskyldningar Ha. Har faktiskt flera gånger sett Emilias napp på andras hyllor och andras nappar på hennes hylla, är ju bara att fråga barnen vilken napp som är deras, dom brukar va duktiga på att veta det, i somras när jag jobbade på fritids ringde dom dit och frågade va Emilia hade för skor, jag sa att hon hade rosa foppaskor då fick jag till svar att dom hade satt på henne ett par gröna och då hade hon blivit arg och skrikit rakt ut. Då borde dom ju fattat att det inte var hennes, tyckte så synd om henne då... Klart dom känner igen sina grejer fast dom är små. Hoppas det blir bättre med tanden

2009-09-30 @ 22:37:36
Postat av: Madelene

Carro ~ Ja jag lär nog prata med dom, igen. Jag fårga Aurora om hon brukar ha napp på dagis, varje gång så svarar hon mm, sova. Så hon säger själv att hon har napp när hon sover och så säger hon tykos. Personalen visste inte ens själva vems nappen var, dom trodde ju att vi köpt dit den. Man borde nästan skriva namn på nappar oxå, för att dom ska få ha dom ifred samt att den ingen som har ska inte heller ha. De där med skorna hände Aurora i somras oxå när hon var på snickerboa, hur dom kunde missa det ve tjag ej, då kan man snacka om noll koll. Hon hade nämnligen ett par skor på sig i storlek 26! Hon kunde ju nästan inte gå och dom var ute när jag kom å hämta henne.. Asså ser man inte sånt?? är ju stor skillnad på 21 och 26. Jag blir seriöst galen snart, dom verkar inte ha mycket till koll.

2009-09-30 @ 22:44:38
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Crazyangel

Ja det är bara komma sen de ;)

2009-10-01 @ 20:56:44
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback