Valbo

Idag blir det valbo med Tezzan & Jack. Hoppas att barnen är snälla så vi får kolla på lite kläder ;)
Dom ska få fika sen iaf för jag har lovat Aurora korv & Glass på ikea som hon älskar. Tezzan blev dessutom poppis sen hon var här sist, Aurora ropar Tezzan Tezzan albooo säger hon haha. Nu ska jag duscha ocg göra mig iordning för när damen vaknar så blir det valbo hela eftermiddagen :) Hon somna nyss så sover väl 1,5 h i hope!


Igår på jobbet så fick jag prata i telefon med Aurora. Såhär blev konversationen

- Hej mamma
~ Hej Aurora, äter du mat?
- mmm
~ Vad äter du då?
- Bulle & Spaghetti, gott
~ Vad får man om man äter mycket mat då?
- Glaaaaaaaaaaaaaaaaaass

Jag bara smälte i hela kroppen och det var roligt att få prata med henne i telefonen, annars brukar hon gara säga mamma och mmm. Men nu sa hon vad hon åt och sådär, mammas tjej!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Haha funderade på Valbo idag ja med.. men nää - orken finns inte..

Hoppas ni får det trevligt iaf :)

KRAM

2009-09-23 @ 12:16:40
Postat av: Johanna

Går inte hon på dagis?



Visst är det mysigt att prata med dem små i telen =)

2009-09-23 @ 13:12:50
Postat av: Madelene

Johanna ~ Jo hon går på dagis och gjort sen februari, men det visste du ju så varför frågar du?

2009-09-23 @ 20:41:50
Postat av: Johanna

Jag frågar du ni va i Valbo med henne idag och hade hon då gått på dagis hade hon inte vart med.

Eller är hon hemma när du är hemma?

Varav jag undrade =)

2009-09-23 @ 22:14:24
Postat av: Madelene

Johanna ~ Hon är hemma när jag är hemma och på dagis när jag jobbar. Så fungerar det. Förutom när jag jobbar helg för då är hon såklart hemma med micke då dagis har stängt.



Hon får inte ens vara på dagis när jag är ledig och så vill man ju såklart vara med henne då man är ledig, när jag jobbar mina helger varann helg så ser jag henne typ inget alls, sover när jag åker till jobbet och sover när jag kommer hem :(



Så hon är på dagis i snitt ca 3-4 dagar i veckan, aldrig alla dagar.

2009-09-23 @ 22:44:37
Postat av: Johanna

Ok.

Ja man får ju inte ha dem små på dagis när man är hemma själv. Låter iaf som ni hade det roligt där.

Man vill få all tid man kan med sina barn och självklart egen tid =)

Vad roligt att du fick en bra lön.

2009-09-24 @ 11:45:49
Postat av: Madelene

Johanna ~ Japp, fick ju 2 löner nu. Först månadslönen och sen för dom timmarna som jag gjorde förra månaden som var 112 timmar. Så fick en skaplig lön. Klart man vill ha så mycket tid som möjligt med dom, dom är ju bara små 1 gång och den tiden går verkligen fort.

2009-09-24 @ 12:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback