Wiiiiiiiii

Det satt jag och spelade hela kvällen igår, det är skitkul nu när man kan ladda/köpa hem alla gamla spel som fanns till tidigare nintendo 8 bit osv. Man kan nämligen köpa ett så kallat kort direkt från wii konsollen som är laddat med olika många poäng, vi började med att köpa ett 100 kr kort laddat med 1000 poäng. Så jag köpte direkt mitt favorit spel som är super mario 3, för 500 poäng, det innebär hela 50 svenska kr..Hur billigt är inte det?? Såg att även Mario kart fanns, det köpte förra veckan för 600 kr, kul jul :D Kunde fått det för 50 kr igår om vi hade vetat det här innan, men nu ska jag köpa massor av spel och det bästa av allt är att det sparas på wii spelet så man kan spela om och om igen :) Började på super mario 3 redan direkt igår kväll och kommit till world 7 av 8, så det är lätt som en plätt och har varvat det hundra ggr. Så ska strax sätta mig och spela den sista worlden sen ska jag köpa ett nytt, men ska inte sitta uppe lika länge idag som jag gjorde igår, var en aningen trött när jag klev upp kl 6 i morse ;) Jobbar dag hela veckan förutom på fredag.

Jag satt å räknade lite på mina timmar denna månad, på schema har jag ca 145 timmar då det är mina 90,7 %. Sen har jag tagit några extra dagar och så har vi möte nästa vecka halva dagen och efter det så går jag direkt på kvällspasset så det blir betalt hela dagen. Får ihop 166 timmar vilket innebär att det blir 6 timmar över heltid och 24 timmar utöver min tjänst, bara bra om man kan ta lite extra turer så man får lite extra betalt, pengar behövs nu när jag vill spara till en grej som kostar ganska mycket :D


Vi var till media markt igår och köpte en ny router då den förra inte klarade av att koppla upp ninento wii mot internet. Bara det att allting fungerade prima, utan min dator. Internet strular ännu för mig och jag blir sååå sur!


Vi gick även in till coop bygg igår för att köpa färg då vi tänkte göra om sovrummet, dom blandar ju själva så då får man ju precis den färg man vill ha, något dyrare men helt klart värt det. Så nu blir det röda väggar i sovrummet med en svart fondtapet med lite silver i. Kommer bli såå snyggt. Den röda färgen är typ vinröd fast något ljusare. Så snart ska vi börja riva och måla, det är skit kul :)

 

Nu ska jag spela klart mario och sen sova, natti!


Kommentarer
Postat av: carolina

Hej! Vad kul att du hittat in till min blogg. Absolut, gör namnmössor i massor så du är välkommen in med en beställning om du vill. Tyvärr är dock min symaskin på service så jag kan inte erbjuda så korta leveranstider som jag önskar just nu. Gissar att det kan ta 2-3 veckor innan en mössa är klar;)

Vilken härlig blogg du har föresten! Märks att du har en underbar familj...;)

2009-09-07 @ 20:43:57
URL: http://madebycarran.blogspot.com
Postat av: carolina

Hej! Vad kul att du hittat in till min blogg. Absolut, gör namnmössor i massor så du är välkommen in med en beställning om du vill. Tyvärr är dock min symaskin på service så jag kan inte erbjuda så korta leveranstider som jag önskar just nu. Gissar att det kan ta 2-3 veckor innan en mössa är klar;)

Vilken härlig blogg du har föresten! Märks att du har en underbar familj...;)

2009-09-07 @ 20:44:12
URL: http://madebycarran.blogspot.com
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

[email protected] :)

2009-09-08 @ 07:59:34
URL: http://crazangel.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh, va kul att måla och göra om. Kommer bli jätte fint de där..=)

2009-09-08 @ 09:01:34
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Ja, vi ska ta hem första mario som kom ;) hehe sen blir de spela av :)



Ert sovrum kommer bli kanonfint :)



Längtar tills vi flyttat in o får börja o greja :)



Kram

2009-09-08 @ 09:05:52
Postat av: Sabina

Jadå, jag trivs i kort, men jag saknar mitt långa :)

2009-09-08 @ 20:37:27
URL: http://sabinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback