Yes !

Jag kollade nyss konto för att se om man kunde se vad man får i lön på fredag, å jag säger bara YES! :)


Som ni redan vet så var jag ju i valbo tidigare idag. Var då på jakt efter något glittrigt till Tezzans fest som närmar sig, tyvärr så hittade jag inget i valbo som fall mig i smaken så vi åkte in till stan för att kika där, tur att vi gjorde det för jag säger åter igen YES. Äntligen så hittade jag en klänning som glittrar och då menar jag verkligen glittrar! Den är typ beige/guld och badar i glitter, uringad och snörerna går typ som ett kors i ryggen. Tjock mudd nedtill, kan inte förklara bättre än så, bild kommer..Orkar dock inte knäppa idag så gör det i morgon. Att den dessutom var på rea var otroligt, ibland har man tur. Fast jag har nog köpt den till vilekt pris som helst för det var wow känsla när jag såg den. Sen köpte jag även ny mascara och sminkborttagningslappar, långt ord ;)


I morgon tänkte vi åka till fjärran höjder och bada när vi vaknat. Var där i lördags oxå men det var superskönt att bada och Aurora älskar det ju verkligen och idag när vi åkte till valbo så åkte jag förbi fjärran för den vägen blev närmast efter jag hämtat upp Tezzan & Jack, precis när vi passerar fjärran från bara vägen så vrålar Aurora badhuset. Hur sjutton kan dom veta? Lika när vi närmar oss gatan hem så säger hon sväng, hemma. Vilket stämmer utmärkt. Hon har fan en inbyggd GPRS :) Så det blir bada bada i morgon och dom öppnar väl kl 9 så gäller att vara morgon pigg vilket jag aldrig varit, men vänjer sig ju mer å mer sen damen kom :D hehe.

 

Nä nu blir det verkligen sängen, hör hur John Blund skriker efter mig, och det är ömsesidigt, God Natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, men självklart. De är bara att komma de.. Ni är så välkomna så.. Hör av dej innan bara så vi är hemma. Kram

2009-09-24 @ 19:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback