Wooork

Ja snart äre work time, hela helgen lång!
Hoppas att den går fort, men de brukar den göra :)

Gårdagen var kanon, trevligt med besök & fika med nära å kära!

Tårtan jag gjorde med maränger på blev mycket god, åt en bit nyss så nu finns det en varsin bit kvar till micke & aurora. Faktiskt så åt Aurora tårta oxå, annars är hon inte så förtjust i de, mer förtjust i alla kakor :D

 

Igår deklarerade jag och gjorde alla avdrag, så det känns skönt att ha det gjort! Det har legat i bakhuvudet o grott ett tag, typ måste göra men orkar inte, men nu äre gjort. Får se vad slutsumman blir som man får tillbaka.

Nä nu blir att åka till jobbet, orkar inte vänta mera. Dom brukar säga ibland "redan här". hehe. Men finns inte så mycket att göra innan och nu börjar jag kl 13, men vanligast är att jag börjar kl 12 och då lämnar jag Aurora på dagis till kl 11, vad ska jag däremellan? Inte åker jag hem för att stanan 20 min för att sedan åka igen, då åker jag direkt till jobbet istället. Nu när jag börjar kl 13 så har jag hunnit att fixa lite samt pussat på mannen såklart, men nu blire jobb.

Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Skönast o komma lite tidigare till jobbet.. hinna ta det lite lugnt först.. beror lite på vart man jobbar, tänkte på mig som är personlig ass.



2010-04-25 @ 07:43:48
Postat av: Madelene

Jo man vill alltid vara lite tidigare till jobbet, hellre det än att komma försent. Det är kul, men har hänt det oxå

2010-04-26 @ 23:14:05
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback