Jobb & Renovering!

Denna helg har var väldigt givande och intressant!


Först så har jag arbetat extra denna helg på en annan avdelning, den över mig. Det gick kanon och det var roligt att få byta för några dagar, ombyte förnöjer ibland. Fredagen blev dock lite jobbig då det var min första kväll där och den jag jobbade med hade även sin flrsta kväll där oxå, men med många års erfarenhet i yrket så gick det bra, något stressigt bara men allt gick. Igår på dagen flöt allting på kanon, idag jobbade jag kväll och nu gick det betydligt bättre, hade ju kommit in i det. Men i morgon är jag tillbaka på min avdelning igen, skönt det oxå. Men jag jobbar gärna fler gånger på den övre, trivdes där med, roliga boenden och den personal som jag hann träffa var bra dom med :)



Det andra roliga som hänt i helgen är vi har rivit hela huset känns & ser det ut som :D Men vi har äntligen börjar riva i hallen & öppnat upp till källaren. Hur roligt som helst att riva, jag slet upp hela golvet och rev ned lister & tapeter och micke tog väggarna o dörrarna och det "tyngre". Så nu är det gjort och borta, nu börjar det som e allra roligast. Att lägga golv & tapetsera! Golvet är redan påbörjat nästan halv vägs och blir klart i morgon, då börjar vi med tapetseringen när jag kommit hem från jobbet, slutar k 21 :) Vi hade barnvakt i lördags då Aurora sov hos mormor så vi höll på att riva o slita hela kvällen och en bit in på natten, men det har gett resultat. Vi har inte alls mycket kvar att göra innan hallen e helt färdig, lägga resterande av golvet, slipa lite o sätta upp tapeter, måla listerna samt brädorna. Ni kommer att få se före bilder, under tiden bilder samt efter bilder då allt är klart, men jag orkar inte rota fram kabeln till kameran nu så nu får vänta till i veckan. Ska snart lägga mig o sova.

Åkte in till stan i morse och köpte golv & tapet samt grind till källar trappen, men grinden köpte vi på barnens hus. Så den satt mannen upp direkt när vi kom hem så den var på plats innan Aurora kom hem, sen började vi med golvet.


Familjen åt middag med oss idag innan jag började jobbet. Hade en lyx tid idag på 16-21, superskönt! Annars börjar jag alltid 12 eller senast 13. Nu hann man ju tom att göra saker innan jobbet hehe.


Nä nu blir det sängen gott folk men vi höres och lovar att bilder kommer så fort jag orkar & har tid!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Lata Stephanie ;) Men enklare att bara klicka på namnet och bli skickad hit, än att bli skickad till en " fel " sida. Natti

2010-08-23 @ 02:36:14
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Therese

Du undrade om prinsessmössorna, dom kostar 100:- för babystl (typ 0-1år), 130:- för barnstorlek och 150:- för vuxenstorlek.



Jag har en hemsida, där kan du gå in ock kika, vill du beställa så kan du använda formuläret där, har dock inte hunnit lägga ut prinsessmösorna än men dom finns i alla färger som övriga mössor =)



http://personligapresenter.webb.se



/Therese

2010-08-24 @ 08:18:48
URL: http://theresegudmundsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback