Dag 10 ~ Det här hade jag på mig idag

jag har inte så mycket att välja på i garderoben längre då det mesta är för litet, vilket kanske inte är så konstigt då magen är större :D Byxorna går inte upp över magen & tröjorna når enda ned så här hemma springer vi runt runt med samma känns det som. Har väl en sisådär 2 par byxor och 4 linnen och 3 tröjor som jag kommer i och det känns rätt onödigt att köpa en massa nytt, är ju bara några veckor kvar! :)



Det här hade jag iaf på mig idag:



Svarta mamma byxor & ett grått långt linne. Sen så hade jag en svart kofta över men den är dock inte med på bilden då denna bild dessutom är 4 veckor gammal, så magen är tom något större o mera rakt ut hihih :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback