Dag 13 ~ Den här veckan

Den här veckan har varit mysig och oerhört kallt, det var mindre mysigt :D Har inte varit ut mer än nödvändigt så inte blviit så mycket utelek för Aurora vilket är tråkigt. Men hon vill nog inte vara ute heller när det varit såhär kallt som det varit, å dessutom vill jag inte frysa och bli kall heller. Så vi har hittat på en massa lek & mys inne :) Hon har varit sina 15 timmar på dagis oxå, det gillar hon & behöver när vi inte kunnat lekt så mycket ute, så är det bättre att hon får leka med sina vänner på dagis dom få timmarna det gäller.

Råttor har vi oxå fått i huset, man hör dom raffsa omkring & pipa emellanåt när man går på toa, men ska ringa på måndag så vi får bort! Katten är hel vild hehe.

Aurora sov hos mormor från fredag - lördag och det tycker hon om. Var skönt för en annan att få sova ut riktigt ordentligt oxå och ladda om batterierna så nu är jag full med ny energi! Sådant behövs ibland.

Vi har även gjort julfint här hemma i veckan. Jag älskar att julpynta och trivs med tomtar runt i kring =)


Det är lite av vad som hänt denna vecka, eller lite av det som jag orkar att uppdatera om :D Är rätt trött & slut och mycket ont i ryggen så är precis påväg till sängen där jag tänker lägga mig o kolla på en film, somnar när jag somnar men det blir garanterat innan filmens slut :D


Natti Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback