Dag 14 ~ Vad gör mig glad

Jag hade först tänkt att hoppa över denna utmaning idag då jag redan gjort 2 inlägg idag. Men har jag tagit åt mig denna utmaning så tänker jag fullgöra den oxå (Undantag ifall bebis vill ut tiidgare) men det tror jag icke på :D



Det är så mycket saker som egentligen gör en glad så inlägget skulle kunna bli långt, men det orkar jag faktiskt inte då jag är påväg till sängen för att sova lite granna. Så jag kommer att skriva det absolut viktigaste.


Självklart så är det min familj som gör mig glad, utan den vore jag ingenting alls. Men Aurora är verkligen mitt allt och snart har jag en till som oxå kommer att bli mitt allt. Det är dom som gör mig gladast! Varje dag jag får se Aurora utvecklas och lära sig nya saker, skratta & gråta osv, den listan kan oxå göras lång. Men det är vad som gör mig glad. Sen har jag så klart min underbara man som jag älskar så mycket, han gör mig självklart oxå glad men han ingår ju oxå i familjen så han stod även med i första raden. Men jag kan aldrig säga för många gånger hur mycket jag älskar han, å kommer alltid att göra.

Den övriga familjen/släkten gör mig oxå glad, mina vänner gör mig glad m.m. Listan kan som sagt göras lång men jag har fått med det viktigaste och det går nog inte att missa hur mycket jag älskar min familia :)




John Blund here i come :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback