Dag 15 ~ Mina drömmar

Många utav mina drömmar har redan slagit in.

Jag har hus, man & barn. Det har varit en av mina största drömmar sedan jag var liten. Så man kan säga att jag redan lever min dröm, men såklart att mycket vill ha mer. Att få ett fast arbete har alltid varit en dröm oxå, plugga till sjuksköterska/barnmorska, bli miljonär samt det viktigaste av allt ~ Att hela familjen/släkten får vara friska & må bra! Att Barnen får en utbildning och därefter ett bra jobb osv. Det känns lite som att denna utmaning upprepar sig på någe vis så nu hoppas jag att det kan bli lite nytt av dom 15 dagarna som är kvar utav den! Jag vet att jag kan nå mina resterande drömmar, jag är envis och ger aldrig upp! Fighter ska man vara och det måste man nog vara för att ta sig någonstans idag. Det har tagit mig dit jag är idag för vägen har inte alltid varit så lätt, livet är som en hinder & bergdalbana ibland. Man har klättrat sig uppåt och ibland även fått klättra ned för att sedan ta sig uppåt igen.

Men jag är lycklig lottad som träffade min prins & mannen i mitt liv redan som 17 åring, det är inte illa! :)
Endå så fick jag kyssa många grodor innan men till slut så träffar man den rätte, bara glad att jag gjorde det så pass tidigt för han är verkligen mannen i mitt liv och den rätta för mig. Snart har vi 10 år tillsammans och jag förstår inte att tiden har gått så fort. Vore bra om man själv fick hänga med ibland hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback