Dag 18 ~ Min favoritfödelsedag

Då måste jag skriva om 2 födelsedagar. Då båda dom ligger mig varmt om hjärtat!


Börjar att skriva lite kort om min egen födelsedag. Min favoritfödelsedag var självklart den 6 maj 2009 då vi blev man & fru. Bättre födelsedag kan man nog inte få! Att överaska hela familjen med ett bröllopp! Det var bara min & mickes mamma som visste om datumet för vårat bröllopp. Mickes mamma för att hon gjorde min brudklänning och min mamma för att lura iväg folket till kyrkan. Dom trodde att dom skulle hit på "vanligt" 25 års fika men så fort alla kom till gården så sa mamma åt dom att vi ska åka till en lokal så åk efter mig, bara det att mamma åkte till kyrkan :D Vi var inne i huset och bara hoppades på att ingen behövde gå in för att låna toaletten eller så innan för då hade ju det hela avslöjats, men puh, ingen behövde :) Så dom åkte iväg och vi gjorde oss klara och kom efter. Vilken dag! Men skriver inte så mycket mer om det då det står om våran brölloppsdag i det tidigare inlägget. Men skrev aldrig där att vi gifte oss på min födelsedag!


Nästa favorit födelsedag blir självklart Auroras 1 års dag! Alla hennes födelsedagar kommer såklart att ha en betydelse men det är något alldeles speciellt med den första födelsedagen tycker jag. Den kommer jag alltid att minnas i detalj :) Helt underbar dag med många nära & kära samt vänner. Hennes 1 årsdag kunde inte ha blivit bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback