Dag 19 ~ Detta ångrar jag

Jag vet faktiskt inte om jag har något "stort" som jag egentligen ångrar. Små saker kan man ju ångra lite då & då som varför gjorde jag inte så istället osv, men känns inte som att denna utmaning handlade om just dom.

Det finns iofs en sak som jag kan ångra ibland, men det var endå rätt val just då, för tidpunkten kändes inte rätt. Men den saken vill jag inte gå ut med i bloggen men då vet ni iaf att det finns en grej som jag stundtals kan ångra.


Och ska man skriva något i övrigt som jag kan ångra så är det att man öppnat sig för fel människor ibland. Man har trott att dom ändrat sig och man blir enligt mig rätt bra vänner och jag trodde iaf att jag kunde lita på dom, men shi fick man för det. Tyvärr har det resulterat i att jag inte är lika öppen längre mot nya människor då jag vill läsa av dom noggrant först. Synd, för jag tycker inte om att man "ska dra en och samma kam" men ibland blir det tyvärr så när man råkat ut för det tidigare. Så kan det vara.

Kommentarer
Postat av: Tina

Där står vi precis lika.. Ibland dras alla över samma kanto, trots att man inte borde.. Men det är de gamla som sitter kvar i en.. de kan va svårt o släppa..

jag litar inte på många alls längre..



Hoppas allt är bra med er och magen :)

2010-12-10 @ 10:36:13
URL: http://familjentlt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback