Ny Mobil

Yes jag har köpt en ny mobil, eller rättare sagt beställt en ny mobil. Den skulle komma inom 3-5 dagar!
Beställde den idag så får den säkert på måndag, jag ska ha mycket tur om den hinner att komma till på fredag men jag hoppas verkligen det!

Jag sålde min andra igår, tog ca 40 min sen var den såld, behövde aldrig lägga ut en annons då en kompis köpte den, för några år sen så köpte hennes dåvarande kille en mobil av mig oxå, när jag var dit idag för att lämna mobilen så hade han den kvar. Så läänge har jag aldrig haft en mobil och mycket tveksam till om jag kommer att ha, haha. Jag hade denna mobil i nästan 1 år och det var länge för mig. Ni som känner mig vet att jag ofta ofta byter mobil, å varje gång efter jag bytt så säger jag att jag ska ha den nya tills den går sänder, men går inte :D Jag var absolut nöjd med den förra mobilen, helt klart den bästa jag haft hittills.
Men jag känner endå att jag vill byta mobil och jag är impulsiv så blev det nu och så sålde jag den andra som sagt igår. Så hoppas jag blir lika nöjd med den nya oxå, men det tror jag :)

Jag vägrar att byta mobil märke, jag står fast vid mitt älskade sony ericsson. Gillar allt med dom, menyer m.m.
Så nu blev det en sony ericsson U100I Yari cranberry whit med lite rött i, skitsnygg.
Den har 5 megapixel kamera så nu jäklar ska jag kunna ta bra bilder oxå!

Lägger även in bild på den här under :D



Kommentarer
Postat av: Elisabet

Nu fick du som du ville - min mobil är totalt paj.. Den "kuka" ihop sig o sluta fungera.. helt koko :/

2010-02-11 @ 19:05:51
URL: http://elli76a.blogg.se/
Postat av: Emelie

Snygg mobil. =)

2010-02-12 @ 18:17:06
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback