Dagis bilden

Jag blev så jäkla nöjd med Auroras första dagis kort, det kunde inte ha blivit bättre!
Hon tom ler på kortet!

Dagarna innan fotografering så sa vi att när fotogtafen ska knäppa kort på dig på dagis så måste du le så du visar tänderna och så visade vi hur. Sen sa vi hur skulle man göra nudå när fotografen skulle knäppa kort, då visade hon tänderna när hon log.
Gissa om vi blev glatt överraskad när korten väl kom hem och hon gjorde så!

Kortet blev så fint så jag blir fan tårögd varje gång jag ser det!
Vilket jag gör typ hela dagarna då jag har det som bakgrundsbild på mobilen.
Skickar ju endå i snitt 2000 sms om dagen så ser ju bilden några gånger ;)


Här kommer min älskade dotter


Kommentarer
Postat av: Marie

Ja jag förstår dig.. Kortet blev verkligen superfint :) Kul när dom blir så fina.. Speciellt på det allra första kortet oxå :)

2010-01-21 @ 12:22:17
Postat av: Elisabet

Fint kort ;) Klas blev med fin på sitt :)Lika Hanna med :)



Men kan våra barn bli sämre än bra på kort?? hahaha

2010-01-22 @ 07:07:31
Postat av: Carro

Vad fint, kul att hon ler på kortet:) Emilia såg sur ut men lika fin ändå hehe... Har dagisbilden som skärmsläckare på mobilen, den svartvita, kul att man fick svartvit bild också...

2010-01-27 @ 22:15:42
Postat av: Madelene

Carro - Dock så ser hon orange hårig ut vilket hon absolut inte är, så det var det enda trista! Fick ni svartvita eller beställde ni det? Vi fick inget å kan inte minnas att det gick å beställa, hmm?

2010-01-28 @ 22:10:59
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Carro

Jo jag märkte det... Emilia är ju lite rödhårig men på korten vart hon extremt rödhårig... Det var ett svartvitt kort med i paketet.. Tog ni alla kort på påseende? Annars kanske ni missade den....

2010-01-31 @ 01:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback