Dålig uppdatering!

Jag vet att det har blviit dåligt med uppdatering, sorry!
Men jag har fastnar för tv spel några kvällar nu :D
Vi köpte en ny dosa till wii häromdagen så nu kan vi spåela båda två på mario kart.
Hur roligt är inte det då tror ni?
Vi har spelat å spelat varje kväll nu och lika roligt endå, att få spöa gubben ;) Eller få spö ibland med, ska jag inte ljuga om haha. Roligt är de iaf så bloggen har inte hunnits med.
Man är ju även trött & slut efter jobbet så skönt att softa lite på soffan framför tv spel.

Apropå soffa så har vi köpt en ny soffa, eller ny för oss :)
Nä men den e relativt ny iaf, duger fin fint åt oss som inte är så kräsna men endå vill ha de fint ;)
Det är en skinn soffa i 3 & 2 sits samt fåtölj, men den får vi icke plats med så den får nog bo i gillestugan. Den är mörkbrun med beiga kudar till, kommer bli så fint här hemma då tapeterna oxå är beiga.
Jag vill gärna att det mesta ska matcha :)

Så i morgon förmiddag blir det att hyra släp och åka till mammsen och hämta soffan, hon har nog snart haft den en hel vecka ;) Sen tjata jag till mig soffan så hon fick köpa en ny på jysk, snällt va?
Vad gjorde man utan sina föräldrar ibland, liten som stor :D


Nä nu är jag super duper trött så ska sova, länge i hope :)

Damen var iaf duktig att sova i sin säng till kl 04 och sen över till våran och sov till kl 8.
Sen kollade hon som alltid på film i 1 timme så en annan slumra vidare lite till, härligt!
Fast man slumrar ju så klart vidare med ena öga öppet å de andra stängt.




Jag är så stolt över mig själv att jag lyckats hålla mig nyttig hela dagen!
Jag har nämnligen börjat med nyttiga veckan och nu är det på riktigt, jag är mer taggad än någonsin!
Jag ska gå ned mina 6 kg som jag gått upp nu sen i sommras så jag väger 57 kg igen, då är jag nöjd!
Vill inte vara för smal o utam former, de vägrar jag. Men lite mindre mage så blir det bra haha.
Åt tom viktväktar mat på jobbet, en lasagne. Den var skitgod!
När jag kom hem så gjorde jag iordning en kycklingsallad med pasta så jag har både lunch & middag i morgon.
Gott Gott!


Nä gonatt på er!

ZZzzZZzzZZzzZZzzZZzzZZzzZZzzZZzzZZzzZZzzZZzzZZzzZZzzZZzzZZzz


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland hinner man inte så är det bara o ibland har man andra prioriteringar.. Heheh ja har inte heller skrivit så flitigt.. men de e som de e :)



Skoj o se den nya soffan sen - Klas o ja är hemma idag :) Åå säkert imorgon med

2010-01-26 @ 07:41:28
Postat av: Sabina

Ja jag vet =) Har sett Pontus förut. Men fan vad tråkig han är i PH! Han är inte värd att vinna ;)

2010-01-28 @ 21:06:32
URL: http://sabinaal.blogg.se/
Postat av: Sabina

Passa dig! Cimon är grym ;) Hehe! Men Jacky kan jag hålla med om. Hon är äckel!

2010-01-28 @ 21:07:22
URL: http://sabinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback