Godkänd :)

Nu är bilen godkänd och klar!
Lämnade in bilen i måndags, fick tillbaka den på tisdag och åkte direkt och besiktade den så nu gick den igenom!
Mycket härligt, jag behövde åka buss 1 dag :D
Ska dock köpa mig ett busskort framöver och buss isätllet, då det blir hälften så billigare.
Men det blir när det blir lite varmare ut, fram mot mars eller så.
Just nu är det bekvämt att åka bil, även om det inte alltid är så roligt att köra i detta väder.
Men ingen lust att vänta länge på buss i denna kyla, då skulle jag seriöst frysa ihjäl.


Mer uppdatering kommer, ska lägga mig nu.

Sjukt trött och sjukt ont i magen, fast det har jag haft några dagar.
Kan inte äta ordentligt utan att få ont så äter inte så mycket just nu, vilket e bra iofs.
Idag var första dagen som jag åt mycket, 1 skal med tacos och 2 bröd, gott.
Men aj aj fick jag efteråt. Men spelar ingen roll om jag äter eller icke, får ont iaf.


Natti


Kommentarer
Postat av: Elisabet

<Skönt den gick igenom o blev klar så fort :) Tack för igår Kram

2010-01-10 @ 08:16:53
URL: http://elli76a.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Tack själv :)Kram

2010-01-10 @ 19:39:05
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback