Gott & Blandat

Dagen började med att mysa med Aurora i sängen, alltså så kunde dagen inte ha börjat bättre :)
Klockan tickade på och strax efter kl 9 var det dax att kliva upp, vi åt frukost och gjorde oss iordning.
Aurora skulle till dagis och mamma på demens utbildning, på en ledig dag :( men sånt man får räkna med..

Sen blev det mat hos mamma, hon bjöd på god kalopps :)
Vi skulle egentligen ha varit dit igår och ätit det, men avstod pga vädret, som jag för övrigt är väldigt less på!
Jag har nog aldrig aldrig aldrig längtat så mycket efter vår & sommar som jag gör nu, spricker snart!
Ska verkligne njuta och bo utomhus denna vår & sommar för att sedan gå i idè när nästa vinter kommer, man skulle haft sig ett hus i spanien som man bodde i under vinterhalvåret. ¨
Som min mormor & morbror gjorde i många år. Var då där en gång i 2 veckor och hälsade på över jul & nyår, underbart! Visst det var lite tråkigt på julaftonen utan snö och man satt på stranden och drack en iskall cola. Men vore det inte för Aurora så skulle jag nog fasiken åka bort över jul & nyår, haha, skämt & sido.
Vintern är fin på sitt sätt, men nu är jag less å all den nya snön var helt onödig!

I helgen händer inte så mycket, ska jobba nu fredag - måndag.
På lördag blir det iaf myskväll med familjen så det ser jag fram emot! (Enda dagen som jag jobbar dag).

Igår var vi på stan en sväng med grannarna Elisabet & Klas. Jag ville köpa lite till Aurora då hon är en hello kitty fantast, som alla andra kanske hehe. Hon verkligne älskar den kissekatten just nu så då köpte jag en sjal, skärp & diadem i hello kitty. Tröjan köpte vi för 1,5 vecka sen.
Som ni ser på¨den första bilden så har damen bestämt dagens outfit helt själv.
Den bestod av så mycket hello kitty som möjligt, men vilken prinsessa hon blev, eller är! :)
Hon är så fin våran gumma så man blir ju alldeles tårögd!
Hon var nog en stolt tjej på dagis idag med alla kitty stuff.


Nä nu slänger jag in lite nya bilder på allt möjligt som avslut för dagen & godnatt :)



Ni kanske förstår varför vi måste ha en madrass nedanför sängen? :)
Den lilla damen sover ju som en propeller!

Haha sen på lilla bilden med min älskade man på så måste jag bara tala om att han klipper av sig allt hår som finns på huvudet, dock så lärade han ju prova att bara spara på sidorna och jag snabb med kameran, haha :)

 


Kommentarer
Postat av: Sabina

Samma här, hejar på dom två jag med nu!

2010-01-28 @ 22:48:25
URL: http://sabinaal.blogg.se/
Postat av: Katrin

haha på den där bilden på micke så ser han ut som min styvfarsa, som oxå heter micke haha. min styvfarsa är lite flint dårå hehe

2010-01-29 @ 00:25:46
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Haha Micke ser ju farligt ut ju på kortet hahaha



Ja Hello kitty rakt igenom.. Men duu i min påse i källaren finns nog en hel del hello kitty efter Hanna :)



KRAM

2010-01-29 @ 08:58:27
Postat av: Elisabet

Ahaa den påsen.. man är fan senil hahaha

2010-01-29 @ 14:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback