Kalaset

Nu har Aurora blivit 2 år och stora tjejen som kan själv, om hon får bestämma :D
Kalaset blev lyckat, kunde inte ha blivit bättre!
Dock så har Aurora haft lite maximal otur, hon var ju sjuk på julafton och dagarna innan, hon var snorig och hade feber. Tror ni inte att hon tom är sjuk på sin födelsedag och hade 39 graders feber på kvällen?!
Stackars lillgumman, men hon kämpade på hela dagen och var rätt så glad endå, höll igång hela tiden!

Jag vill tacka alla som kom & grattade att vi fick en sån fantastisk dag!

Aurora fick dessutom superfina presenter, inte så mycket leksaker tack o lov!
Hon fick leksaker på julafton så det räcker å bli över, så till födelsedagen så hade jag önskat mer nyttiga & nödvändiga saker till henne,

Hon fick bl.a
Bäddset i princessa & nalle puh, stort täcke (vuxen), massor med kläder varav 2 jättesöta bikinis då man har blivit för stor för bad dräkt, man vill ju ha som mamma har hehe. En sulky vagn i hello kitty som genast blev en favorit, en häst på pinne eller vad man ska säga, man hopplar hopplar med den iaf :D Presentkort på HM.
Sen fick hon lite smått & gott till som jag inte kommer på, lite filmer, nya böcker o sådär.

Har en massa massa bilder från dagen men jag orkar inte att lägga in alla här då man bara kan lägga in en och en, det suger ju verkligen! Varför kan inte blogg.se har som facebook har, att man kan lägga in hela mappen. Då jäklar skulle det bli mera bilder här oxå.
Men för er som vill kolla in alla bilder så finns dom på facebook!


Här kommer iaf några!

Dagen började såklart med frukost på sängen av pappsen, då mamma jobba 7-12 :(



 




Det blev lite fler bilder än vad jag från början tänkte, men det är bara för att ni är så snälla!
Och för att alla som läser bloggen inte har mig på ansiktsboken :D


God Natt!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Härligt kalas med mycket godsaker :D



Gullig bild när de tre står o håller varann i handen ;)

2010-01-19 @ 08:41:51
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback