Lite kul

Jag måste få säga att det är lite kul att man har 2 gamla vänner som är med på tv.
Den ena är en tjej som är med i lets dance, cecilia. Vi bodde på brynäs tillsammans och lekte
när vi var små, gick på samma skola osv. Sedan flyttade hon till sthlm för att börja dansa och då tapapde vi kontakten. Den andra är en kille som är med i paradise hotell, det är nämnligen Pontus sundgren.
Vi gick på högstadiet tillsammans och även där så tappade man några kontakter när gymnasiet började.
Men vi har nu snackats lite på facebook och det är alltid roligt att få upp kontakterna.

För er som kollar på paradise hotell så kan jag säga att han är inte sådär "skum" i verkligenheten.
Paradise hotell är ju ett spel.



Lite roligt är det iaf att dom är "kändisar" och med på tv, båda serierna följer jag :)


Annars så har dagen varit super bra.
Dagen började med att vi åkte en runda till valbo, fast först så startade inte bilen så vi fick ringa på mickes bror så han kom med startkablar, då starta den. Vi behöver ett nytt bilbatterie.
När vi väl kommit till valbo så började vi med ikea då vi var på jakt efter en tvättkorg till relaxrummet i källaren samt en badrumsmatta, duschdraperi samt en sopkorg. Blev en svart händig tvättkorg på hjul så jag lätt kan rulla den i tvättstugan å tillbaka :) Sedan blev det coop där jag köpte grå badrumsmatta & draperi samt en enkel sopkorg på ikea.

Sedan gick vi till H&M då damen hade fått presentkort där på 400 kr av en kompis till mig. Så det shoppades loss där kan jag säga, fick mycket för pengarna, älskar rea!
Denna dam älska rju hello kitty så hon fick en cardigan & klänning med kitty på. Sedan fick hon en vit skjorta, en lila lite finare tröja, en vanlig tröja och en jättefin & färgglad o rutig skjort tunika. Måste knäppa kort på den så ni får se, för det låter inte fint när jag beskriver den. Men jag fastnade för den direkt!

Sedan på kvällen så åkte jag till Tezzan och fick håret fixat.
Färgade det ljusa ännu mer öjusare så nu är man verkligen blond :)
Underhåret fick gå från det röda till svart, blev superbra!


Nu ska jag sova, ska jobba 11 timmar i morgon, 10-21!
Natti









Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ha de bra på jobbet!

Min tur imorgon o göra 13h.. 8-21

2010-01-20 @ 08:02:31
URL: http://elli76a.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag tycker han är jätte skum. =)

Förlåt att vi inte har kommit än. Ska prata med emma så kommer vi nån dag här fram över. Har haft lite jobbigt nu.

2010-01-22 @ 18:25:49
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback