Nya sofforna :)

Jag skulle ha lagt in dessa bilder för länge sen men varit lat :D
Har hellre legat på soffan och fixat & dona här hemma än att lägga in massa bilder sat uppdatera ofta, sorry!

Jag har fått lite ryck på kvällarna.
Häromdagen fick jag någon ide att städa ur kylen, så ur med alla saker och kasta hälften och sen diska alla lådor och fack osv, rent o snyggt efteråt. Likaså med frysen.
Dagen efter åkte vi till city gross och storhandla, igår :)
Vi har precis skaffat oss självscanning och det blev genast mycket roligare att handla. Dessutom så är det såå skönt att slippa stå i kö, lägga upp alla varor på bandet & sen packa.
Hur smidigt som helst att packa på en gång man handlar!
För första gången vi använde den så fick vi såklart "avstämning" det betyder i stort sett kontroll. Inte gjorde det oss något, för klart man betalar för allt man stoppar ned i kassen. Kanske inte så självklart för många men för oss iaf, man betalar & gör rätt för sig. Allting stämde iaf med avstämmningen :)
City hade en bra grej tycker jag, om man handlar för minst 1500 kr så bjuder dom hela familjen på fika, kaffe & bulle eller om man hellre vill ha festis/läsk. Så mamma, micke & Aurora fikade det. Jag tog ingenting :(
Inget av det var ju nyttigt så jag fick snällt låta bli och titta på, inte gjorde de mig något.
Bantar man så bantar man, tänker inte fuska eller ge upp denna gång!



Här kommer det iaf en före bild på ardagsrummet med den gamla soffan som numer ligger på återvinningen samt hur vardagsrumemt blev med nya soffan, bilderna gör sig som vanligt inte riktigt rättvisa.
Men vi är supernöjda och tycker det blev snyggt :)


FÖRE


EFTER :)





OBS: Bortse från kalas duken, den är ny utbytt mot en annan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback