Pulka

Lördagen började med sovmorgon till kl 10, Lovely! :)
Fast det hade vi nästan räkna med, för vi sa igår att Aurora får vara hur länge hon vill så vi kunde ha myskväll
alla 3 :) Hon orkade sitta uppe till kl 21 sen var hon riktigt trött så då gick hon o la sig och somna nästan direkt.
Jag läste en bok som vi alltid gör innan hon lägger sig och sen läste hon lite själv och sen blev det tyst där inne.
Så när vi vaknade idag så åt vi frukost direkt och gick ut.
Gick till dagis backen och åkte pulka!

Aurora fick åka nerför hela backen själv och hon skrattade järnet av sig.
Vi tog även med oss den större pulkan så mamma & pappa kunde åka oxå.
Samt så kunde Aurora sitta med oss i den.
Det var riktigt roligt och vi var ute bra läänge, kom in igen strax före halv 1.
Då somna hon bums och sover ännu. Ska väcka henne snart så hon inte sover för länge.

Blir en lugn & mysdag idag bara.
Blir lite mellis när damen vaknar och sen ska vi in till city gross och handla så vi kan göra hemlagad pizza, mums!
Hon är ju ännu snorig lilltjejen å det verkar visst aldrig gå över, tråkigt å jobbigt för henne.

I morgon jobbar jag 16-21, är egentligen min lediga helg men då jag skulle ha delad tur i söndags på damens födelsedag så jobbade ju jag bara min 7-12 och en arbetskamrat tog min kväll, så då tar jag hennes kväll i morgon så jobbar bara hon 7-12. Skönt att man kan göra så oxå så man slipper förlora någon peng :)

 

Nä nu ska jag väcka min prinsessa så man får busa snart igen, är så roligt!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Hehe, jepp. Dom var där dom med :P

2010-01-23 @ 20:04:52
Postat av: Elisabet

Härligt med pulkaåkning :)

2010-01-25 @ 10:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback