SMS

Hahaha fan vilken sms nörd man är!
Elisabet frågade mig hur många sms jag skickat, ingen aning sa jag.
Så gick jag in på inställningarna på telefon osv så kollade jag på meddelanderäknare.

Håll i er nu!

Jag har skickat 20 776 sms!
Haha, då har jag inte ens haft mobilen 1 år!
Köpte den i mars/april förra året så gissa om man skickar många sms :D
MMS hade jag skickat 127 av, så snacka om skillnad.


Men säkerligen så är 10 000 av dom bara till elisabet, om inte mer !!
Sen skickar jag mycket med pappa & micke, resten får några enstaka.


Haha ja många sms blev det på mindre än 1 år.


Men jag är ju långt ifrån ensam, min själsfrände hade skickat 23 tusen =)



Micke lärade ju oxå kolla på sin mobil och han hade skickat hela 1100 så det är nog ingen
som slår mig, elisabet och pappa.

Pappa var värst, han hade skickat 25 tusen sms, då har han dock haft telefonen i några år.
Varken jag eller elisabet har haft våra 1 år =)




Så sms nörd ~ that`s me :-)


Kommentarer
Postat av: Emma-Missafallen-fortsättningen

Nej bar är nog inget hinder, har ni rest mkt?

Det vi funderar på är endå att resa av oss (även om man vill resa när man fått barn ).

Det är svårt, men jag antar att det är bäst och leva i nuet, just nu vill jag bara att denna vår ska gå fort, så vi får flytta dit vi vill, och börja leva som normala människor, studentlivet tar kol på en.

Kramar till dig.

2010-01-10 @ 23:31:27
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hehe ja har haft min snart ett år :) Ja men va gör man?? Hehe nu verkar det som om vi inte gör annat än skickar sms.. haha hinner vi ha ett liv på sidan av?? KLART VI GÖR!!! Ett sms går fort att skicka :)



Kram till dej ses ikväller när vi åker hem :)

2010-01-11 @ 07:07:44
URL: http://elli76a.blogg.se/
Postat av: Marie

Kul med sms ju :)

Var tvungen att kolla min räknare och på 1 Månad har jag skickat 3208 stycken!!! :)

2010-01-11 @ 19:33:35
Postat av: Emma-Missafallen-fortsättningen

Okej :) Men du var kommer du ifrån, tycker jag känner igen dig, men kanske inte :P

2010-01-11 @ 22:45:00
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback