Sockerbagare

En sockerbagare han bor i staden han bakar kakor mest hela dagen
Tralalalal lalalal lalala!

Så känner jag mig, som en sockerbagare :)
Vi har bakat både det ena å det andra hela kvällen, ser så gott ut!
Har bakat rulltårta med jordgubbs sylt i, vanilj drömmar, sockerkaka med äpple & kanel i m.m.
I morgon ska vi baka bullar, mera rulltårta fast med hallonsylt, tyska skivor och på lördag så gör vi kladdkaka, muffins samt alla tårtor. Jag gör alltid tårtor dagen före och så garnerar jag bara dom dagen efter med det man vill ha på, då blir den blöt & god =)

I morgon är vi lediga vilket jag ska njuta av. Av dom här 14 dagarna som gått på detta år så har jag jobbat 12 dagar så i morgon ska det njutas. Å sova förhoppningsvis.
Slipper iaf kliva upp 05:20, damen borde sova till halv 8 - 8 sen vill hon alltid kolla på film ca 1-2 timmar så då får man ligga o små slumra, härligt!

Fast vi ska till pappa i morgon för jag ska fixa in word på hans dator, sen bjuder han på lunch vid halv 12. Så får se vilken tid vi drar oss in till stor staden :)


Nu ska jag ta ut sockerkakan sen blir det film för hela slanten.



Twilight ~ The neew moon


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Låter super gott :) . Jag som älskar och baka har inte bakat sen innan jul. . Kram kram

2010-01-15 @ 06:56:59
Postat av: Elisabet

Tusen tack gumman kramar i kubik

2010-01-15 @ 22:39:02
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback