Premiär!

Ikväll var vi på bio premiär av Eclipse, har inte så mycket att säga mer än att filmen var Grym!
Det slutade dock inte som jag trodde, det slutade bättre, tack o lov!

Jag trodde att någon av grabbarna skulle dö, o då hade jag blivit ledsen, tur de icke slutade så!


Haft en helt underbar kväll med mannen och kunde inte haft bättre sällskap med på bion, älskar att gå på bio & hålla i handen och mys pysa =)




Svärmor var barnvakt åt Aurora för första gången och jag var inte ett dugg orolig!
Allting hade gått kanon, inte det minsta tjaffs eller protest, allt hade flytit på och hon somnade super snällt.
Så det var jätte skönt att höra när vi kom hem!
Tack svärmor!





Nu blir det sängen kan jag LOVA!




Ska nog kolla på eclipse i morgon igen, så bra var den!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hemma eller blir de bio igen??

2010-07-01 @ 09:27:20
Postat av: Madelene

Hemma så klart :) Betalar inte för samma film 2 ggr hehe

2010-07-01 @ 19:46:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback