Super mario galaxy 2 :)

Jaaaaaaaaaaaaaa nu har det efterlängtade galaxy 2 kommit :)
Så ikväll är jag & mannen upptagen med att spela det.

Galaxy 1 var kanon och det dröjde inte länge innan vi "varvade" det, lika med super mario bros till wii, det "varvade" vi oxå på kort tid. Men är ju så roligt att spela och jag är en riktig super mario älskare och varit sen jag fick mitt nintendo 8 bit när jag var liiiten, finns inget super mario som jag inte varvat, flera gånger om. Jo super mario bros 2 har jag bara varvat 1 gång då jag bara spelade det en gång, gillade inte den alls med flygande prinsessa och allt var det, kändes som "fel mario".


Dottern somna precis så hon ska få sova en halvtimme sen drar vi igång spelkvällen här hemma :)


Sen efter jobbet idag så köpte vi en ny bilstol till Aurora och sen for vi till valbo en sväng och köpte spelet, sen hem och åt mat och vilade magen sen hade vi lite fredagsmys och jag natta nyss damen och hon somnar fort om kvällarna nu mer, äntligen har jag hittat ett sätt att lägga henne på! För dom senaste veckorna så har hon bara strulat när jag ska lägga henne, fjantar o håller på, tar fleeera timmar innan hon somnar medan det tar micke 15 minuter att lägga henne om jag inte är hemma. Så fort jag e hemma så ska hon fjanta när det e dags att sova. Men nu är det löst, nu somnar hon på 15 minuter för mig oxå så det e superskönt. Förr gick hela kvällen åt att få henne att sova och när hon väl somnat så vare dax för en annan att sova. Nu hinner man tom med kvällen och lite film/spel & mys med mannen m.m.


I morgon fyller mamma år, så grattis i förskott :)
Juni är faktiskt ingen rolig månad ekonomiskt sätt, haha. Alla fyller på en gång! Först mamma den 12e, lillebror 17e, pappa 27e samt tezzans son jack oxå den 27e. Sen så fyller morbror den 1 juli så de räknas nästan till juni ;) Det var iaf några st. Sen är iaf resten utfördelade, tack för det :D hahaha


Jag fick min semester beviljad oxå så det känns skönt!
Har varit lite orolig utifall att den inte skulle bli det så har man redan bokat & betalat resan till Gotland hehe. Men då hade det löst sig på annat sätt hehe. Sen äre ju klart man får en semester beviljad under sommaren, därför det finns sommarjobbare :)




Nä nu blir det mario, orkar inte vänta längre :D

Trevlig helg!

(Risk för att det inte blir uppdatering fören på söndag då jag har ledig helg och vill göra lite annat)


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ja du har ju endast en vecka så är ju inga problem och få den. . Nästa sommar är du kanske en lycklig sommarjobbare :)

2010-06-11 @ 22:26:03
Postat av: Madelene

Hade nog inte varit några problem att få mera heller om jag velat ha, man har ju rätt till sina semesterdagar :)



Det är jag säkerligen, men inte gör det mig någe att vara sommarjobbare, inge fel på dom :) Har mitt vik till 31 augusti sen kommer hon jag går för tillbaka från sin mammaledighet. Så får se vad som händer då.

2010-06-11 @ 22:53:15
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Jag gör precis som jag vill med det. Vi har inte riktigt bestämt oss heller. Och på ditt svar varför just görn. Jo för jag gillar deras plan och mål. Alla avdelningar har ju lite olika men samma på samma sätt. Svårt att förklara men jag gillar grön bäst iaf. Men jag ska ringa i morrn och höra hur det är med kön om man hamnar sist. Hamnar jag inte sist då kommer jag nog skippa blå. Hamnar jag där då får vi se.

2010-06-18 @ 00:27:19
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback