Sjuker

Jag visste att något var på gång när jag mådde sådär dåligt.
Nu är man tvärförkyld och har ett jäkla tryck i skallen så det känns som jag går omkring på ett bowlingklot som när som helst ska explodera. Mindre roligt om man säger så. Så blev hemma från jobbet idag oxå, mindre roligt det med. Har min lugna vecka så jobbar egentligen bara onsdag & torsdag kväll, men så skulle jag jobba extra igår och idag, bäst att passa på medan man har lugna veckan, men låg som ett slakt på soffan från kl 18 igår till ca 23 då jag orkade att flytta arslet vidare till sängen. Jobbade gårdagen iaf.

Så nu har jag nyss lämnat Aurora på dagis så nu ska jag slänga ned mig på soffan och inte göra ett hammarslag alls. Å utan att ha dåligt samvete för man inte gör något, men jag e faktiskt sjuk.

Tänkte försöka pallra mig till jobbet i morgon iaf, äta alvedon och se glad ut ..........


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Krya på dej!!! :)

2010-03-03 @ 08:29:35
Postat av: Madelene

Tackar, kan jag behöva!

2010-03-03 @ 10:24:14
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Du kanske är gravid..tycker symptomen verkar som det

2010-03-04 @ 11:29:36
Postat av: Madelene

Rebecka ~ Gravid? Vilka symtom kopplar du till det? hehe. Kan då säga att jag säkerligen inte är gravid. Jag är tvärförkyld och ont i magen beror på något annat, dessutom har jag mens för 2a gången sen ont i magen börja ;) Så gravid tror jag inte på, men tack för tipset.

2010-03-04 @ 11:41:32
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback