Dag 4 ~ Det här åt jag idag

Måste vara den tråkigaste frågan i denna 30 dagars utmaning, vem bryr sig om vad jag äter egentligen? Men jag har åtagit mig utmaningen så jag ska försöka komma ihåg vad jag ätit under dagen :D


Frukost ~ En skål med päron youghurt samt 2 smörgåsar (rågkakor runda små) med messmör på, bra för magen!

Lunch ~ Banan & 2 klunkar cola innan jag snabbt drog iväg till arbetsförmedlingen.

Middag ~ Pommes & korv stod på menyn idag med 3 muggar mjölk till. (Älskar mjölk)

Fika ~ Bulle och åter igen mjölk, 2 muggar (såna här små plastmuggar från ikea i alla möjliga färger)

Kvällsfikat ~ Har jag inte intagit ännu men kan tala om att det blir banan & youghurt och lite vatten att dricka.




Sen har jag även druckit lite vatten emellan måltiderna men inte mycket, druckit lite dåligt idag :(

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad ska du göra för kul i helgen? :)

2010-11-26 @ 20:32:48
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback