Dag 5 ~ Vad är kärlek

Kärlek är ett väldigt svårt ord att beskrivas tycker jag, det måste upplevas för att förstå!


Det finns även olika "typer" av kärlek eller hur man ska förklara det. Men den största kärleken är den som man har till sina barn, den går verkligen inte att beskrivas med ord, den måste man uppleva! Det blir ett speciellt band! Den kärlek som jag känner till Aurora är helt otrolig, jag älskar henne över allt annat och jag skulle göra precis ALLT för henne, finns lixom ingenting som jag inte skulle göra. Jag kommer alltid att finnas här för henne och stötta henne i allt, oavsett vad hon än väljer här i livet.

Det är även otroligt vilken kärlek man kan känna för det barn som man väntar. Man har inte ännu sett vem den lilla krabaten är men den kärleken går inte heller att förklaras med ord, måste oxå upplevas! Självklart får den oxå samma förutsättningar som Aurora, dom är båda mina barn! Om några veckor får vi äntligen veta vem du är!


Kärleken som jag känner till min man är underbar. All kärlek är helt klart underbar! Men att få leva ett liv tillsammans med den som man verkligen älskar och har byggt upp ett liv med, det är fantastiskt.


Kärlek bildar många speciella band.

Jag älskar mina föräldrar, man, barn, syskon, släkt, vänner m.m. så otroligt mycket och det går inte att förklara kärleken till dom, jag kan inte det. Jag skulle ingenting vara om jag inte hade dom i mitt liv. Dom finns alltid här och ställer upp oavsett vad det än gäller.

Kärlek måste helt enkelt upplevas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback