Sömnbrist

Det är nog bara förnamnet det. Jag har aldrig i mitt liv sovit så lite som jag gör nu, och det e riktigt jobbigt faktiskt! Jag har såna mardrömmar varje natt så det går bara inte att sova, även om jag ligger vaken så fortsätter man att drömma & allting är så detaljerat, helt sjukt! Aldrig varit med om något liknande. 1 natt denna vecka har jag fått sovit och då fick jag sova 7 timmar i streck, sen var det kört igen. Så vi gick upp som vanligt i morse och åt frukost, jag eldade i pannan o hängde lite tvätt. Sen börja jag må dåligt som fan, skakis i hela kroppen o kände mig såå svag o nästan svimfärdig. Fick lägga mig igen och sova 2 timmar, sen mådde jag något bättre. Skönt att jag iaf kunde sova dom 2 timmarna för dom har gjort att jag överlevt denna dag.

Så nu ska jag snart lägga mig och hoppas verkligen på att jag får sova inatt, annars får jag börja med att sova ikapp nattens timmar på förmiddagen, för då verkar jag kunna sova iaf då jag kunde somna om idag på förmiddagen. Dock något svårt denna vecka som var då jag jobbade dag hela veckan. Men inte mycket att göra något åt, kan bara hoppas på att det går över snart och man kan sova på nätterna igen utan mardrömmar!




Just nu sitter jag här med lite tända ljus, då min morfar skulle ha fyllt 77 år idag om han levat. Vi var även tidigare till kyrkogården och tände varsitt gravljus. Tårarna kom så jag lärade gå till bilen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback