3 månader kvar

Idag så är det precis 3 månader kvar!
Låter så lite, men känns som en evighet..

 

I morgon är det datum 10-10-10, bara så ni vet :D haha

 

Det kommer uppdatering om ullared, men jag orkar inte idag. Är ännu helt slut efter resan och så jobbade jag 16-21 idag. Men vi är dock barnlediga då Aurora sover hos mormor på hennes egen begäran. Hon tog telefonen i morse vid frukosten och ringde till mormor och sa "Jag sova hos dig mormor, kommer nu" haha lill gumman. Hon fick så klart sova där men inte åka dit efter frukosten, har ju saknat min gumma då jag varit i ullared. Men då jag iaf jobbade 16-21 och hon skulle ha sovit när jag kom hem från jobbet så fick hon sova hos mamma och så får vi en sovmorogn i morgon och sen hämtar vi våran älskling direkt vi vaknat och har hela dagen att leka & mysa på! Det ska iofs bli skönt att sova ut oxå, för det behövs!

 

Nu blir det sängen, natti natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis till den lill* i magen :)

2010-10-25 @ 17:05:58
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Postat av: Madelene

Tackar :)

2010-10-26 @ 09:42:25
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback