Bara vara :)

Efter gårdagens slit & bravader då jag städade hela huset inkl källaren så ska jag inte göra ett skit idag!
Blir en lunch med pappa på stan och sedan bara vara, underbart!

Sen blir det full fart på eftermiddagen när jag hämtat älskade dotter, vi ska göra en massa pyssel tänkte jag idag. Hon älskar ju att måla & rita så jag har spart ihop några tomma pappers rullar som vi ska förvandla till gubbar m.m. Det ser jag fram emot :) 

Just nu är hon på utflykt med dagis, det har dom alltid på onsdagar med matsäck! Hon verkligen älskar det och är i extas! Dock så fick vi stressa i morse för vi höll på att sova över, hon väckte mig kl 8:35 och skulle vara på dagis kl 9. Så blev snabbt att klä på oss, slänga i frukost och göra matsäck i pippi väskan och iväg. Men det är såå underbart att hon sover länge, vaknar sällan före kl 8. Dom dagar hon inte har dagis o jag inte jobbar dag så vakanr hon nån gång vid 8 och får kolla på en film eller bompa och det gör hon ca 1 - 1,5 timme så vi kliver oftast inte upp fören mellan kl 9-10, det kan man nog kalla lyx! Men det är vi nog värda oxå efter hennes sov strul från start oxå. Nä om man skulle ta och göra sig i ordning lite granna för att röra sig mot staden om ett tag och luncha lite, det blir tacos för min del om jag inte ser något annat frestande, men sååå suugen på tacos !


Trevlig Dag!


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo] - Vinn löshår&leksakståg

Nej det är en hemmagjord, dock inte han själv som gjort den (kanske förståligt hehe)

2010-10-13 @ 20:05:47
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback