Lovely Friday!

Idag är det fredag och känner på mig att det kommer att bli en kanon dag! :)

Gick bra på jobbet igår men sjukt stressigt och mycket att göra. Var snurrig i kolan resten av kvällen.
Efter jobbet blev det ett besök hos Tezzan för lite provklädning, vi hade så kul! haha. Jag kan ännu inte sluta skratta. Till slut så hittade jag iaf riktigt fina kläder som jag ska ha på lördag. Det blir typ ett lite längre svart linne och så tights och stövlar. Tighsten är typ svart & genomskinlig med blom mönster typ, svårt att förklara men bild kommer att komma på hela party bruden sen, party bruden ska rocka loss på cola så tro inge annat bara för att jag skriver party, men äre fest så äre iaf fest och då tänker jag klä upp mig även om jag är gravid :) Provade en klänning men den skrattar jag åt än idag, den var superfin, men magen gjorde inte klänningen rättvis så den får man bära efter hehe. Såg ut som, ja jag vet faktikst inte vad :D haha. Nä tights o kängre linne/tunika kommer att bli kanon. Det skulle dock vara skitsnyggt med en jeans kjol oxå till dessa leggings men vill inte ha något som sitter åt eller så på magen, det har jag aldrig kunnat som gravid. Jo om man har mjukis byxor eller mamma byxor med den sköna mudden, men inte annars. Just nu får alla byxor sitter under magen o så lång tröja över bara, skulle haft några flera längre tröjor men det är ju snart ullared time så det blir nog det enda som jag kommer att köpa åt mig själv. Resten blir till Aurora & Mannen :) Aurora ska få en helt ny garderob och vinterkläder & skor och leksaker. Mannen behöver nya jeans och långärmade tröjor så de ska han få. Var på willys i morse och handlade lite god frulle o då träffade jag på en tjej där som oxå ska med, hon frågade om jag var ladda, om jag är!! Vill ha torsdag nu nu nu :) 


Nä här ska det sättas igång med lite nyttigheter som behövs göras. Blir hög musik och jag =)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback