Stöd rosa bandet!


[ Text lånad i från Stephanie ]

Alla har vi någon vi känner som har haft någon form utav cancer ( dom flesta iaf. )
I mitt fall är det både min mamma, mormor & morbror.
Mamma & Mormor har tack & lov överlevt sjukdomen men min morbror avled tyvärr :( 

Djävulens påfund enligt mig är cancer & hjärtproblem.
Det finns inte en enda sjukdom jag hatar mer än alla andra sjukdomar i världen
än just cancer/hjärtproblem. Min mamma har det och varit nära att stryka med många gånger men tack & lov även överlevt det, likaså min mormor & 2:a morbror med. Min morfar avled tyvärr i en hjärtinfarkt för några år sedan :( Kunde jag så skulle jag utplåna dom sjukdommarna. Men tyvärr går det ju inte. Men forskningen går framåt.
Men inte utan pengar. Och därför behövs vi. Jag har varit med och hjälpt till. Vill du också hjälpa?

Som ni ser har jag lagt upp en liten banner i högra hörnet på min blogg. Vill du också ha en på din blogg?

Gör så här:

Skriv av denna koden:
<script type="text/javascript" src="http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js"></script>

Sen går du in på din blogg och klickar in dig på design. Där väljer du kodmall. Sen letar du upp " <body> " den ligger rätt långt upp i kodmallen. Under body klistrar du in denna länken. Och sparar sedan.
Och voila så har även du en rosa bandet banner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback