Ullared :)

Här kommer en Liten kort uppdatering om ullared. Buss resan gick bara bra, trodde att den skulle vara jobbigare faktiskt. Klart man blev lite öm i rumpe stumpen efter 8 timmar Och ett lunch stopp på 1 timme. Men helt klart värt det. Jag har nog redan gjort ullared för jag shoppa en överfull kundvagn. Ni kan se bild nedan ;) så i morgon när alla andra ska hänga på låset kl 8 så ska jag passa på att sova ut, tänkte sova till tio :) sen äta frukost o sedan gå in igen o köpa det allra sista, skor till aurora Och handdukar till hemmet. Aurora har fått massa massa kläder, tok billigt! Micke fick oxå en hel del kläder. Det enda jag köpt åt mig själv är väska, strumpor, trosorna o gummisnoddar ;) men är mest här för att handla till aurora Och hon får massa leksaker oxå, men mycke av dom i jul klapp. Nu sitter vi på harrys Och ska äta, middag kom precis så avslutar här. Har det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Nina: Mamma till theo & ludvig <3

Har plockat ut allt utom våra spritflaskor iallafall. men diskuterade med johan och vi tror det håller bättre om det sitter ihop. Men det är självklart upp till dig, om du vill att jag ska skruva ner det så gör jag det när du är här. för att inte riskera att någon katt har ner någon glas skiva. har du någon filt så ta gärna med dem så du kan skydda skivorna i bilen. har någon filt jag kan skicka med oxså :). ja hör av dig på mobilen du det blir bra.

2010-10-09 @ 23:25:25
URL: http://niinajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback